Είναι όλα έτοιμα στο eshop σου για την Black Friday 2025 ή θα τρέχεις τελευταία στιγμή;
Σύντομα, ξεκινάει η Black Friday 2025, την ακολουθεί η Cyber Monday 2025 και, γενικότερα, έρχονται μέρες έντονης κινητικότητας, προσφορών και εκπτώσεων. Αμέσως μετά, ακολουθεί η περίοδος των γιορτών και των δώρων, οπότε αν έχεις eshop τώρα είναι η καλύτερη περίοδος για να κάνεις τις απαραίτητες ενέργειες και να αυξήσεις τα κέρδη σου, αλλά αυτό το ξέρεις πολύ καλύτερα – από εμάς – εσύ που ασχολείσαι με το εμπόριο!
Είναι το eshop σου έτοιμο για τα πλάνα που έχεις κάνει για τις εκπτώσεις; Για να είσαι safe, ετοιμάσαμε μια λίστα με πράγματα που πρέπει να προσέξεις, ώστε όλα να κυλήσουν ομαλά με τα περισσότερα δυνατά κέρδη!
«Έπεσε το eshop μέσα στην Black Friday!»
Δεν υπάρχει χειρότερη περίοδος για τεχνικά προβλήματα από την περίοδο των χρονικά περιορισμένων εκπτώσεων. Έχεις στήσει τις μάρκετινγκ καμπάνιες σου, έχεις στοκάρει, έχεις «προθερμάνει» τη λίστα των πελατών σου με newsletters – αλλά και στόμα με στόμα, αν έχεις φυσικό κατάστημα. Τα έχεις κάνει όλα και την ημέρα που ξεκινάνε οι εκπτώσεις το eshop σου αποφασίζει να «κρασάρει». Για να μη βρεθείς σε αυτή τη θέση, έλεγξε αν η ταχύτητά του eshop σου πάει σφαίρα (τίποτα λιγότερο από ΣΦΑΙΡΑ) και ζήτησε να μάθεις αν ο server σου θα αντέξει τυχόν μεγάλη επισκεψιμότητα.
👉 Δεν έχεις κάποιον να το τσεκάρει για σένα; Επικοινώνησε μαζί μας, για να κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες ώστε το eshop σου να είναι έτοιμο για την περίοδο των εκπτώσεων, αλλά και των γιορτών που έρχονται!
Είναι το checkout σου εύκολο και ξεκάθαρο;
Η διαδικασία της προσθήκης στο καλάθι, του checkout, αλλά και των πληρωμών πρέπει να είναι εύκολη, ξεκάθαρη και όσο πιο απλή γίνεται. Κάνοντας το checkout περίπλοκο, αυξάνεις πολύ τις πιθανότητες να εγκαταλείψει κάποιος το καλάθι του αν δεν είναι σίγουρος-η για την ασφάλεια των πληρωμών ή για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει.
Είναι σημαντικό να έχεις αρκετές επιλογές σε τρόπους πληρωμής και αποστολής/παραλαβής, ώστε να μπορέσεις να καλύψεις όσο περισσότερες προτιμήσεις μπορείς.
Η συζήτηση για την αντικαταβολή είναι πολύ μεγάλη, αλλά αυτή η περίοδος δεν είναι και τόσο καλή για να κάνεις πειράματα. Αν την έχεις ήδη και έχεις πιστό κοινό που την προτιμά συχνά και σε επαναλαμβανόμενες αγορές, μην την βγάλεις πάνω στην Black Friday ή τις γιορτές. Αν πάλι δεν την είχες ως τώρα, άρα δεν ξέρεις ακριβώς πώς να τη δουλεύεις – και μπορεί να απογοητευτείς πάρα πολύ με τα απαράδοτα -, μην την ξεκινήσεις αυτήν την περίοδο, αλλά λίγο αργότερα, σε πιο ήσυχους μήνες για να εξοικειωθείς πιο ομαλά.
BNPL (Buy Now Pay Later, π.χ. Klarna κ.λπ.) έχεις βάλει;
BNPL = Η πιο hot τάση του ecommerce παγκοσμίως. Buy Now, Pay Later, δηλαδή, αγοράζεις τώρα, αλλά πληρώνεις αργότερα! Ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους είναι οι αγορές μέσω Klarna, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές και εφαρμογές που μπορείς να προσφέρεις στους πελάτες σου. Σκέψου το και ψάξτο. Κι αν θες βοήθεια στη σύνδεση, εδώ είμαστε εμείς!
Black Friday: Αυτοματοποίησε όσα περισσότερα μπορείς!
Επιβεβαιώσεις παραγγελιών, email με κωδικούς αποστολής, email για προϊόντα ξεχασμένα στο καλάθι, επιβεβαιώσεις πληρωμών κ.ά. Όλα αυτά, όχι μόνο σου λύνουν τα χέρια, αλλά εμπνέουν επαγγελματισμό και εμπιστοσύνη στον πελάτη που χρησιμοποιεί το eshop σου.
Ειδικά σε περιόδους όπως η Black Friday και οι γιορτές των Χριστουγέννων, οι αυτοματοποιημένες λύσεις θα σου κερδίσουν πάρα πολύ χρόνο και κόπο. Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, κάντο σήμερα για να είναι έτοιμο το eshop σου για τις εκπτώσεις και την περίοδο δώρων που έρχεται!
Black Friday περιεχόμενο: Πώς το διαχειριζόμαστε;
Αρχικά, να πούμε πώς το keyword (λέξη κλειδί) «Black Friday» έχει τεράστιο ανταγωνισμό και βαθμό δυσκολίας τόσο στο να κατακτήσεις οργανικές θέσεις στη Google και άλλες μηχανές αναζήτησης, αλλά και στα paid ads. Ωστόσο, πρέπει να έχεις περιεχόμενο σχετικό με την Black Friday, για να μπορείς να κοινοποιείς τους συνδέσμους στα social media, στα newsletters που στέλνεις, στα banners κ.λπ.
Τι είδους περιεχόμενο να κάνεις στο eshop σου για την Black Friday;
Η πιο δημοφιλής επιλογή είναι η κατηγορία Black Friday. Μια κύρια κατηγορία προϊόντων, όπου μέσα θα βάλεις όλα εκείνα τα προϊόντα που είναι σε έκπτωση, ιδανικά με αυτόματο φίλτρο εμφάνισης από μεγαλύτερη έκπτωση σε μικρότερη, μιας και η αναζήτηση μεγάλων εκτυπώσεων είναι ο κύριος στόχος των καταναλωτών αυτές τις μέρες.
Μπορείς, φυσικά, να προσθέσεις ένα κείμενο σε αυτήν την κατηγορία και να το ανανεώνεις κάθε χρόνο με φρέσκο περιεχόμενο. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και στα άρθρα που μπορεί να δημοσιεύσεις: Μη δημιουργείς κάθε χρόνο νέο άρθρο, άλλα εμπλούτισε και ανανέωσε το ήδη υπάρχον, ώστε να μη χάνεται η όποια κατάταξη έχει ήδη κερδηθεί με τα χρόνια, αλλά και για να γλιτώσουμε το cannibalization μεταξύ του νέου και του παλιού άρθρου, μιας και θα μοιράζονται το κύριο βασικό keyword που είναι το Black Friday.
Tip: Όταν δημιουργείς μια νέα σελίδα ή ένα νέο άρθρο ή μια νέα κατηγορία σχετικά με την Black Friday, απέφυγε στο url τη χρονιά (για παράδειγμα black-friday και όχι black-friday-2025), για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ίδιο url κάθε χρόνο.
Περισσότερες Black Friday συμβουλές για eshops!
Αν και τα παραπάνω θεωρούνται τα πιο βασικά για ένα eshop σε περιόδους μεγάλης κινητικότητας όπως είναι οι εκπτώσεις και οι γιορτές, υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορείς να βελτιώσεις, για να έχεις ακόμη καλύτερα αποτελέσματα τόσο στην προώθηση, όσο και στη λειτουργία και απόδοση του ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Ας τα δούμε:
- Στόκαρε κατάλληλα! Ξέρουμε πως εσύ το ξέρεις αυτό καλύτερα από εμάς και έχεις αρχίσει να το σχεδιάζεις από το καλοκαίρι, αλλά είπαμε να το πούμε!
- NEWSLETTERS! Χρησιμοποίησε, οπωσδήποτε, τα emails που έχουν δώσει συγκατάθεση για να λαμβάνουν ενημερωτικό υλικό, για να προωθήσεις τις προσφορές σου! Γράψε έναν καλό και πιασάρικο τίτλο στο email και ξεκίνα!
- Διαφημίσεις! Εστίασε στη στόχευση, καθώς αυτό το διάστημα όλοι θα κάνουν διαφημίσεις, ανεβάζοντας το απαιτούμενο budget κατά πολύ. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές κουράζονται από το ανελέητο spamming των επιχειρήσεων και δε δίνουν πολύ σημασία στις διαφημίσεις. Χρειάζεσαι έξυπνο και στοχευμένο περιεχόμενο με σωστό σετάρισμα κοινού στις διαφημίσεις, για να μπορείς να αυξήσεις το ROI σου.
- SMS και οργανική απήχηση! Δώσε βάση σε αυτά που έχεις ήδη: Αριθμούς κινητών που μπορούν να λαμβάνουν SMS με προσφορές ή μηνύματα στο Viber, πιστούς followers στα social media που βλέπουν το περιεχόμενό σου καθημερινά και emails! Αυτές είναι οι υπερδυνάμεις σου στη φουρτούνα των διαφημίσεων και των προσφορών που θα πολιορκούν τους καταναλωτές!
- Φίλτρο «προσφορές»! Βάλε ένα φίλτρο προσφορών για να διευκολύνεις τους πελάτες σου να βρουν προϊόντα σε έκπτωση ή σε κάποιο πακέτο προσφοράς κ.λπ.
- Ανανέωσε τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά! Δες αν η περιγραφή τους είναι σωστή και κατανοητή και αν οι επιλογές για προσθήκη στο καλάθι ή για επιλογή χρώματος ή μεγέθους λειτουργούν σωστά και είναι ευδιάκριτα και ξεκάθαρα.
Αυτά σχετικά με τη Black Friday 2025! Έχεις απορίες; Στείλε μας email στο [email protected]. Θέλεις να μαθαίνεις κι άλλα τεχνολογικά νέα, να λαμβάνεις συμβουλές και tips για το eshop ή το website σου; Ξέρεις τι να κάνεις 👇
Στην D3 Solutions σε βοηθάμε να φτιάξεις σύγχρονα websites, βελτιώνουμε την ταχύτητα και ανακατασκευάζουμε τον παλιό σου ιστότοπο, αν δε θέλεις νέο εξ αρχής. Προσφέρουμε υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και δημιουργούμε SEO περιεχόμενο για eshop και ιστοσελίδες.
Μας χρειάζεσαι; Πάτησε εδώ 👇


