Τα μυστικά των επιτυχημένων e-shops
Tα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν πλέον έναν από τους πιο αποδοτικούς τρόπους για να προωθήσει μια επιχείρηση τα προϊόντα της στο διαδίκτυο. Και αν έχεις ήδη ένα e-shop σίγουρα αυτό θα το ξέρεις καλά. Βέβαια, σαν επιχειρηματίας ένας από τους πρωταρχικούς σου στόχους καθημερινά είναι να αυξήσεις τις πωλήσεις στο e-shop. Ωστόσο, πολλές φορές αναρωτιέσαι πώς θα το πετύχεις αυτό.
Γι’ αυτό, είπαμε σήμερα να μοιραστούμε μαζί σου μερικά από τα μυστικά μας για το πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις στο e-shop και να δεις τα κέρδη σου επιτέλους να εκτοξεύονται!
Φρόντισε για τη σωστή παρουσίαση των προϊόντων σου
Και όταν μιλάμε για σωστή παρουσίαση εννοούμε τις περιγραφές και τις φωτογραφίες που διατείθενται για τα προϊόντα. Οι online αγοραστές δεν βρίσκονται σε ένα φυσικό κατάστημα για να μπορούν να δουν από κοντά το προϊόν, ώστε να το αγοράσουν.
Γι’ αυτό, οι περιγραφές των προϊόντων πρέπει να είναι όσο πιο αναλυτικές γίνεται. Επίσης σημαντικό είναι οι περιγραφές των προϊόντων να συνοδεύονται με υψηλής ποιότητας φωτογραφίες, ώστε να δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να αντιληφθούν καλύτερα την εμφάνιση του προϊόντος.
Επένδυσε περισσότερο στους ήδη υπάρχοντες πελάτες σου
Η διατήρηση των ήδη υπαρχόντων πελατών είναι ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους για να αυξήσεις τις πωλήσεις στο e-shop σου. Σκέψου απλά ότι αυτοί οι πελάτες ήδη σε ξέρουν και είναι πιο εύκολο να ψωνίσουν από εσένα.
Άλλωστε έχουμε πει πολλές φορές ότι μία από τις βασικές αρχές στο Marketing είναι να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης ανάμεσα στους πελάτες μας, με σκοπό αυτοί οι πελάτες να γίνουν πιο πιστοί ως προς το brand μας και να επιλέγουν πάντα εμάς.
Ακόμη, η επένδυση στους ήδη υπάρχοντες πελάτες είναι μια διαδικασία που μπορεί να μας επιφέρει μεγαλύτερο conversion rate με το μικρότερο κόστος. Γιατί λοιπόν να μην το εκμεταλλευτείς και να αυξήσεις έτσι τις πωλήσεις στο eshop σου;
Αξιοποίησε το email marketing
Χωρίς καμία αμφιβολία το email marketing είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές τακτικές (όπως έχουμε πει σε παλαιότερα άρθρα) για να αυξήσεις τις πωλήσεις στο e-shop σου.
Σκέψου ότι το 99% των καταναλωτών ελέγχουν τα email τους σε καθημερινή βάση. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι, αν εσύ στέλνεις συχνά emails για να τους ενημερώσεις για τα προϊόντα / υπηρεσίες σου, τότε δημιουργείς μια συνεχή αλληλεπίδραση με τους δυνητικούς πελάτες σου και αυτό έχει ως συνέπεια κάποιος να σε εμπιστευτεί ευκολότερα και να αγοράσει από εσένα.
Βελτίωσε την ταχύτητα του e-shop σου
H ταχύτητα είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης ενός χρήστη. Μάλιστα έρευνες λένε ότι πάνω από το 70% των χρηστών αποχωρεί από ένα site αν αυτό κάνει να φορτώσει πάνω από 3 δευτερόλεπτα. Η Google το γνωρίζει πολύ καλά και για αυτό τον λόγο κατατάσσει τις ιστοσελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης με παράμετρο (και) την ταχύτητα τους.
Η Google επίσης αναφέρει ότι η ταχύτητα παίζει ρόλο στην εμπειρία χρήστη, η οποία επηρεάζει το Quality Score στο Google Ads, το οποίο με τη σειρά του επηρεάζει το πόσα πληρώνεις για κάθε κλικ στη διαφήμισή σου. Άρα, γρηγορότερο site σημαίνει καλύτερες κατατάξεις στην Google και χαμηλότερο κόστος διαφήμισης.
Αύξησε τις πωλήσεις στο e-shop σου προσφέροντας δωρεάν μεταφορικά
Ως επιχειρηματίας σίγουρα θα ξέρεις πως οι καταναλωτές σου πάντα κοιτάνε εκτός από την τιμή και τα μεταφορικά έξοδα. Ιδανικά, αυτό που αναζητούν οι καταναλωτές είναι τα έξοδα αποστολής να είναι μηδενικά, ώστε να κάνουν την απόφασή τους πιο εύκολη για να αγοράσουν κάτι από εμάς. Οπότε τι θα έλεγες ανά τακτά χρονικά διαστήματα να προσφέρεις στους πελάτες σου δωρεάν μεταφορικά; Σίγουρα αυτό θα αποτελέσει ένα καλό και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για εσένα, αφού σίγουρα θα δεις τα κέρδη και τις πωλήσεις στο e-shop σου να αυξάνονται!
Βελτιστοποίησε το ηλεκτρονικό σου κατάστημα
Για να είναι επιτυχές ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι αισθητικά όμορφο και φιλικό ως προς το SEO αλλά και να προσφέρει στον χρήστη μια καλή εμπειρία πλοήγησης. Μια αργή σελίδα με ασαφείς πληροφορίες, με περίεργα χρώματα και γραμματοσειρές σίγουρα θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στις μετατροπές σου. Ο χρήστης όταν μπαίνει σε έναν ιστότοπο αυτό που θέλει να κάνει είναι να βρει αυτό που θέλει να αγοράσει όσο πιο εύκολα γίνεται. Όμως, για να γίνει αυτό είναι σημαντικό να λάβεις υπόψην τα εξής:
- Προσβασιμότητα από κινητά: Σήμερα,οι χρήστες πραγματοποιούν ολοένα και περισσότερες αγορές απευθείας από τα κινητά τους. Βεβαιώσου λοιπόν ότι το e-shop σου είναι φιλικό για τις κινητές συσκευές και ότι δημιουργεί μια καλή εμπειρία χρήστη.
- Εμπειρία χρήστη (UX): Το UX είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία θετικών εντυπώσεων κατά την αλληλεπίδραση με ένα σύστημα (σε αυτήν την περίπτωση, τον ιστότοπό σου) και τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών (για παράδειγμα, συνδρομή ή αγορά). Αυτός ο τύπος εμπειρίας όχι μόνο βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών, αλλά είναι επίσης μέρος της εικόνας της επωνυμίας σου.
- SEO και SEM: Εάν θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις στο e-shop σου, οι χρήστες πρέπει να μπορούν να σε βρίσκουν εύκολα, επομένως η διαφήμιση μηχανών αναζήτησης (τόσο οργανική όσο και επί πληρωμή) είναι ο σύμμαχός σου. Γιατί όταν αυτά τα δύο συνδυαστούν μαζί μπορούν να εκτοξεύσουν τις πωλήσεις στο e-shop σου!
1 Σχόλιο