Responsive Search Ads | D3 Solutions - Digital Agency

Responsive Search Ads και η Google μας εκπλήσσει ακόμη μια φορά

 

Η επιτομή της λέξης Επανάσταση

Όποιος παρακολουθεί τις τεχνολογικές εξελίξεις στην Google σίγουρα εντυπωσιάζεται με τις νέες ιδέες και καινοτομίες που παρουσιάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ειδικά στην πλατφόρμα Google Ads η λέξη επανάσταση στον τομέα της διαφήμισης έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο. Οι αλλαγές που κάνουν οι τύποι φέρνουν κάθε φορά κάτι καινούριο.

Στις 9 Αυγούστου του 2018 ανακοινώθηκε ένας νέος τύπος διαφήμισης, τα Responsive Search Ads. Για πολλούς, θεωρείται (και αυτή!) μια νέα επαναστατική μέθοδος που αλλάζει τον τρόπο αναζήτησης στα μηχανάκια της εταιρείας.

Όμως, πριν ξεκινήσουμε με την ανάλυση είναι καλό να σημειώσουμε ότι η Google αναφέρει πως τα Responsive Search Ads έχουν 5% έως 15% καλύτερο CTR (Click Through Rate) από μία απλή διαφήμιση. Αυτό δεν ισχύει πάντα. Ο λόγος είναι ότι για να υπάρξει αυτό το ποσοστό πρέπει να αξιοποιηθούν όλες οι λειτουργίες του νέου αυτού τύπου διαφήμισης.

 

Δομή και τα Χαρακτηριστικά των Responsive Search Ads

Σε μια κλασική διαφήμιση κειμένου μπορούμε να εισάγουμε μέχρι τρεις τίτλους και το πολύ δύο περιγραφές. Οι πληροφορίες περιορίζονται και οι λέξεις κλειδιά τις περισσότερες φορές δεν είναι τόσες όσες χρειαζόμαστε.

Τα Responsive Search Ads ήρθαν να το αλλάξουν αυτό. Σου δίνουν τη δυνατότητα να γράψεις μέχρι και 15 διαφορετικούς τίτλους και 4 διαφορετικές περιγραφές. Ουσιαστικά μιλάμε για 43.680 διαφορετικές παραλλαγές. Οι τίτλοι πρέπει να είναι μέχρι 30 χαρακτήρες με ένα url, ενώ οι περιγραφές μπορούν να φτάσουν συνολικά τους 90 χαρακτήρες σε δύο πεδία.

Όταν τελειώσεις με τη δημιουργία τους και τα βάλεις σε λειτουργία, μπαίνει στο παιχνίδι η τεχνολογία Machine Learning της Google. Δοκιμάζει όλους τους συνδυασμούς των τίτλων και των περιγραφών με στόχο να καταλάβει ποιοι από αυτούς έχουν τις καλύτερες επιδόσεις.

Με την πάροδο του χρόνου εμφανίζεται σε διάφορους χρήστες ξεχωριστή διαφήμιση (το responsive που λέγαμε…). Αυτό συμβαίνει ανάλογα με τη λέξη κλειδί που πληκτρολογούν στην αναζήτηση, τη συσκευή που χρησιμοποιούν, το ιστορικό περιήγησης τους και διάφορα άλλα κριτήρια.

 

Τα Πλεονεκτήματα

Τα Responsive Search Ads μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε διάσταση μιας συσκευής (responsive ντε). Αυτό δίνει τη δυνατότητα για περισσότερο χώρο στον διαμοιρασμό του μηνύματος της διαφήμισης.

Με τον μεγάλο συνδυασμό τίτλων και περιγραφών μπορούν να απαντήσουν σε περισσότερα ερωτήματα των χρηστών, προσελκύοντας ακόμα πιο πολλούς δυνητικούς πελάτες.

Κερδίζεις χρόνο και δεν χρειάζεται να ψάχνεις ποιον τίτλο ή περιγραφή πρέπει να χρησιμοποιήσεις, αφού αυτή τη δουλειά την κάνει αυτόματα η Google.

Επίσης, αυξάνει τις πιθανότητες για περισσότερα κλικ σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σου. Έχεις περισσότερες πιθανότητες (άρα ευκαιρίες) να εμφανιστεί το διαφημιστικό σου μήνυμα στην οθόνη ενός μελλοντικού πελάτη.

 

Συμβουλές, Tips και τι πρέπει να Αποφύγεις

Ο μεγαλύτερος αντίπαλος των Responsive Search Ads είναι η επανάληψη. Πρέπει να χρησιμοποιήσεις όλη τη δημιουργικότητα σου για να πετύχεις. Το ξέρουμε ότι είναι δύσκολο να πεις διαφορετικά πράγματα για το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία, αλλά αυτή η μορφή διαφήμισης για να σε βοηθήσει πολύ, θέλει ποικιλία.

Χρησιμοποίησε διαφορετικούς τίτλους (headlines), εκτενείς τίτλους (long headlines) και περιγραφές (descriptions). Τα call to actions μαζί με τις προσφορές πρέπει και αυτά να διαφέρουν για να μην είναι επαναλαμβανόμενα.

Η λέξη κλειδί πρέπει να χρησιμοποιηθεί τουλάχιστον σε δύο διαφορετικούς τίτλους. Κάποια tools σαν το Dynamic Keyword Insertion μπορούν να σε βοηθήσουν. Επίσης, συνιστάται σε τρεις τίτλους να μη χρησιμοποιήσεις καμία λέξη κλειδί για να αποφύγεις την επανάληψη και να δώσεις μεγαλύτερη αξία στον χρήστη.

Χρησιμοποίησε το brand και το logo της εταιρείας σου. Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι εκτός από τη σωστή επικοινωνία μέσα από τις διαφημίσεις της Google πρέπει να υπάρχει και η εύκολη αναγνώριση της επιχείρησης σου.

Τέλος, αφήσαμε αυτό που πρέπει να προσέξεις περισσότερο. Τα pins! Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος τίτλος ή περιγραφή που θα θέλεις να προβάλλεται. Μπορείς να την καρφιτσώσεις και θα εμφανίζεται πάντα σε συγκεκριμένη θέση. Όμως, αν το παρακάνεις χάνεις όλη την ουσία των Responsive Search Ads. Εμείς προσπαθούμε να τα αποφεύγουμε με εξαίρεση κάποιες ειδικές περιπτώσεις. Για να καταλάβεις τη διαφορά, αν καρφιτσώσεις έναν τίτλο περιορίζεις την τεχνολογία Machine Learning της Google κατά 75%. Ενώ, αν βάλεις δεύτερο pin περιορίζεται στο ποσοστό του 99,5%.

Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι τα Responsive Search Ads έχουν μεγάλη δυναμική. Ο κύριος λόγος είναι διότι βασίζονται στην αποτελεσματικότητα κάθε διαφορετικής διαφήμισης με κριτήριο τα δεδομένα αναζήτησης των χρηστών. Για οποιαδήποτε βοήθεια στη νέα αυτή μορφή διαφήμισης ή σε οποιαδήποτε άλλη της Google, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις με την D3 Solutions! Με στοχευμένες καμπάνιες μπορούμε να σε βοηθήσουμε να πετύχει η επιχείρησή σου τους στόχους της.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ