Μήπως δεν δίνεις βάση στις περιγραφές προϊόντων; | D3 Solutions - Digital Agency

Οι εντυπωσιακές περιγραφές προϊόντων απογειώνουν το e-shop σου

 

Όλα τα e-shop στον κόσμο θέλουν οι επισκέπτες τους να μετατρέπονται σε πελάτες – αγοραστές. Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που το κάνει αυτό και ο πιο συνηθισμένος δρόμος προς την επιτυχία είναι οι περιγραφές προϊόντων. Όχι, δεν λέμε για τη φωτογραφία ή το βίντεο ενός προϊόντος, αλλά για το κείμενο που το περιγράφει.

Πολλές έρευνες που έχουν γίνει στο παρελθόν δείχνουν ότι σχεδόν το 90% των ανθρώπων που επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους από το διαδίκτυο, πιστεύουν πως μια καλή και λεπτομερής περιγραφή μπορεί να τους ωθήσει να πάρουν την απόφαση για την ολοκλήρωση της αγοράς.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι μεγαλύτερες εταιρείες προσλαμβάνουν κειμενογράφους για τα προϊόντα τους. Αν έχεις e-shop τότε πρέπει να γνωρίζεις ότι οι περιγραφές προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας στις online πωλήσεις και αποτελούν ένα μεγάλο μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ.

 

Tips που δυναμώνουν τις περιγραφές προϊόντων

Πριν αρχίσουμε με τις συμβουλές θα πούμε για το μεγαλύτερο λάθος που συναντάμε σχεδόν στα περισσότερα e-shops. Μην στέκεσαι μόνο στα γενικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος. Το γράψιμο της περιγραφής δεν μπορεί να μοιάζει με κείμενα που βρίσκονται στο πίσω μέρος μιας συσκευασίας.

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχεις ακριβώς την ίδια περιγραφή με έναν ανταγωνιστή. Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι το e-shop σου πρέπει να έχει πλούσιες και αυθεντικές περιγραφές που θα το κάνουν να ξεχωρίσει στον ανταγωνισμό.

Δεν είναι μυστικό ότι κάθε επιχείρηση έχει το δικό της κοινό. Επικεντρώσου στον ιδανικό πελάτη με περιγραφές που μπορούν να θυμίσουν μια απλή συζήτηση μεταξύ σας. Επίλεξε λέξεις που βρίσκονται στο λεξιλόγιο του, απάντησε στις πιο δημοφιλείς απορίες του, χρησιμοποίησε συγκεκριμένο είδους χιούμορ που θα ήθελε (αν σε παίρνει) και απόφυγε τις λέξεις που δε θέλει να ακούσει.

Όταν ένας άνθρωπος φαντάζεται ότι έχει αποκτήσει και χρησιμοποιεί ένα προϊόν, τότε οι πιθανότητες να το αγοράσει αυξάνονται σε μεγάλο βαθμό. Δημιούργησε κείμενο που θα κάνει τον υποψήφιο πελάτη να φανταστεί πώς θα είναι να το έχει στη κατοχή του. Όπως το Γκόλουμ με το “My Precious” για παράδειγμα (fans του Lord of the Rings ενωθείτε)!

Αν μπορείς να αφηγηθείς μια μικρή ιστορία ή ίσως κάποια παραδείγματα σχετικά με το προϊόν που διαθέτεις τότε θα βγάλεις κάθε δεύτερη σκέψη που υπάρχει στο μυαλό του πελάτη. Οι μικρές ιστορίες ενισχύουν τον τρόπο της πειθούς, κάνοντας τον καταναλωτή να ξεχάσει τη διαδικασία της πώλησης.

Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερο παρατηρούνται φράσεις κλισέ όπως “Μοναδικής Ποιότητας Προϊόν”. Απόφυγε να χρησιμοποιείς συνηθισμένες φράσεις γιατί δεν πείθουν και το πιθανότερο είναι ο αναγνώστης να τις έχει συναντήσει πολλές φορές σε άλλα e-shops.

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια (λίγες πωλήσεις – άρα φτώχεια). Το ξέρουμε ότι δεν είναι εύκολο να περιγράψεις όλα αυτά που θέλεις με λίγες λέξεις, αλλά πρέπει. Εστίασε στα άκρως απαραίτητα, αφήνοντας τον πελάτη να αποφασίσει μόνος του. Όταν ο αγοραστής δει μία μεγάλη περιγραφή, υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μην μπει στον κόπο να τη διαβάσει.

 

Οι περιγραφές προϊόντων είναι το κλειδί της επιτυχίας

Στην D3 Solutions γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι δυνατές περιγραφές προϊόντων είναι το κλειδί στην επιτυχία μιας επιχείρησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξηγώντας στους επισκέπτες τον τρόπο με τον οποίον θα καλύψουν τις ανάγκες τους εκτός από την αύξηση των πωλήσεων κερδίζεις και την εμπιστοσύνη τους.

Με πρωτότυπα και αυθεντικά κείμενα δεν κερδίζεις την εμπιστοσύνη μόνο των επισκεπτών αλλά και της Google, η οποία θα σε κατατάξει υψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα.

Οι εξαιρετικές περιγραφές προϊόντων θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τις landing pages για διαφημίσεις. Όταν έχεις καταφέρει να τραβήξεις με το κείμενο σου την προσοχή του επισκέπτη από μία διαφήμιση, τότε οι πιθανότητες για αγορά είναι πολύ αυξημένες.

Κάθε online e-shop θέλει τους returning visitors. Έχοντας στην ιστοσελίδα καλές περιγραφές προϊόντων κάνεις εντύπωση στους επισκέπτες που επιστρέφουν ξανά και ξανά προσθέτοντας προϊόντα στο καλάθι τους.

Τέλος, αφήσαμε κάτι που αν έχεις e-shop (αν δεν έχεις, να σου φτιάξουμε) σίγουρα θα σε έχει ενοχλήσει στο παρελθόν. Γράφοντας μια μοναδική και λεπτομερή περιγραφή οι πιθανότητες να υπάρξουν επιστροφές ή αλλαγές προϊόντος μειώνονται σημαντικά. Το να έχεις ανικανοποίητους πελάτες είναι χειρότερο από το να μην έχεις καθόλου γιατί μπορεί να χαλάσει την εικόνα του brand σου. Αποδεδειγμένα οι μειώσεις αλλαγών και επιστροφών θα αυξήσουν το κύρος της επιχείρησης σου.

 

Συνοψίζοντας

Μοιράσου τις γνώσεις για τα προϊόντα που διαθέτεις και γράψε με πάθος και ενθουσιασμό τους λόγους που τα επέλεξες να βρίσκονται στα ράφια σου. Η παραστατικότητα και η ζωντάνια θα δημιουργήσει ένα αίσθημα ευχαρίστησης στον αναγνώστη!

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ