Ανακατασκευή ιστοσελίδας: Πώς να το καταλάβεις | D3 Solutions - Digital Agency

Μήπως η ιστοσελίδα σου θέλει ανακατασκευή;

 

Για να σου δώσουμε να καταλάβεις πόσο σημαντική είναι η ανακατασκευή ιστοσελίδας, θα σου το πλασάρουμε με ένα παράδειγμα. Όλοι πάντα έχουμε κάτι που το κρατάμε πολύ περισσότερο απ’ ότι θα έπρεπε. Ίσως αυτό είναι ένα παλιό πουκάμισο που το κρατάς ακόμη επειδή πιστεύεις ότι είναι τυχερό. Ή θα μπορούσε να είναι κάτι που δεν το χρησιμοποιείς πια και συνεχίζεις να το κρατάς, ενώ δεν έχει καμία αξία για σένα.

Είτε έτσι, είτε αλλιώς, μερικές φορές εμείς οι άνθρωποι αγνοούμε όλα τα σημάδια που δείχνουν πως κάτι πρέπει να αλλάξει. Όμως, τι γίνεται με την περίπτωση της ιστοσελίδας σου; Όταν μιλάμε για την ιστοσελίδα μας, σίγουρα δεν πρέπει να συμπεριφερόμαστε όπως και στα προσωπικά μας αντικείμενα.

Το να γνωρίζεις πότε είναι καιρός να ανακατασκευάσεις το website σου είναι πολύ σημαντικό για τον σημερινό σύγχρονο κόσμο. Βέβαια κάποιοι πιστεύουν ότι είναι δαπανηρό, όμως ακόμη πιο δαπανηρό είναι το να χάνεις πωλήσεις επειδή η ιστοσελίδα σου δεν ανταποκρίνεται πια στις απαιτήσεις των πελατών σου, βάσει των νέων προδιαγραφών που έχουν ορίσει οι νέες τεχνολογίες.

 

Δες παρακάτω 6 σημάδια που δείχνουν ότι το website σου χρειάζεται ανακατασκευή

 

Ανακατασκευή ιστοσελίδας: Πώς να το καταλάβεις | D3 Solutions - Digital Agency

1. Το ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate) είναι μεγαλύτερο σε σχέση με παλαιότερα

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από μια επιχείρηση, πόσο μάλλον διαδικτυακή, από το να διώχνει τους πελάτες της λόγω του κακού website.

“Ναι, αλλά πώς θα το καταλάβω αυτό;” θα ρωτήσεις. Κι εμείς θα σου απαντήσουμε: Βλέποντας τους αριθμούς, μιας και οι αριθμοί δε λένε ποτέ ψέμματα. Ναι, αλλά ποιους αριθμούς θα ξαναρωτήσεις. Και θα σου απαντήσουμε ξανά (με περίσσια ψυχραιμία): Με το bounce rate φυσικά. Αν το ποσοστό εγκατάλειψης είναι μεγαλύτερο σε σχέση με παλαιότερα, τότε μάλλον τα καμπανάκια αρχίζουν να χτυπάνε και η ανακατασκευή ιστοσελίδας είναι μονόδρομος για σένα.

 

Ανακατασκευή ιστοσελίδας: Πώς να το καταλάβεις | D3 Solutions - Digital Agency

2. Οι πωλήσεις από το website σου έχουν μειωθεί αρκετά

Αν το bounce rate σου είναι χαμηλό, τότε και οι πωλήσεις – μετατροπές σου θα είναι χαμηλές. Αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα και το ένα φέρνει το άλλο. Άλλωστε, έχει παρατηρηθεί (το επιβεβαιώνουμε και από την εμπειρία μας) ότι αν μια ιστοσελίδα έχει μεγάλα ποσοστά εγκατάλειψης χρηστών και μεγάλη μείωση του ποσοστού μετατροπών, τότε έχει ανάγκη από ανακατασκευή.

 

3. Οι ανταγωνιστές σου έχουν καλύτερη ιστοσελίδα από εσένα

Όλοι κοιτάμε τι κάνουν οι ανταγωνιστές μας. Μην πεις ψέμματα ότι δεν το κάνεις εσύ. Όλοι το κάνουμε και είναι καλό επειδή μας βοηθάει να εξελιχθούμε και να αναπτυχθούμε. Τι γίνεται όμως όταν βλέπεις το website των ανταγωνιστών σου να αναπτύσσεται και να σου παίρνουν πελάτες, ενώ εσύ μένεις στάσιμος; Μήπως ήρθε η ώρα να το αλλάξεις αυτό και να μπεις ξανά στο παιχνίδι;

Ποτέ δεν είναι αργά να κάνεις την ανατροπή, αν εμπιστευτείς τους σωστούς επαγγελματίες σαν εμάς στην D3 Solutions, που πάντα είμαστε πρόθυμοι να βοηθήσουμε, ειδικά όταν πρόκειται για ανακατασκευή ιστοσελίδας.

 

4. Το website σου δεν μπορεί να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητες που δίνει η διαφήμιση

Τα διαφημιστικά κανάλια αλλάζουν και εξελίσσονται καθημερινά για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτικού κοινού.

Οι βελτιωμένοι αλγόριθμοι της Google αλλά και του Facebook δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μεγάλη μερίδα των websites λόγω τεχνικών δυσκολιών, με αποτέλεσμα να χάνουν ένα μεγάλο κομμάτι της βελτίωσης της διαφήμισής τους, άρα να δαπανούν και πιο πολλά χρήματα.

Μέσα από την ανακατασκευή ιστοσελίδας μπορούμε να δημιουργήσουμε την κατάλληλη υποδομή ώστε οι διαφημίσεις μας να αποδίδουν τα μέγιστα.

Ανακατασκευή ιστοσελίδας: Πώς να το καταλάβεις | D3 Solutions - Digital Agency

5. Η ιστοσελίδα σου δε συμμορφώνεται με τους κανόνες του GDPR

To GDPR πλέον θεωρείται ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο που πρέπει να έχεις στο website σου για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η συμμόρφωση με το GDPR δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα προσωπικά τους δεδομένα. Αντίστροφα το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις.

Κάθε ιστοσελίδα, για να θεωρείται αξιόπιστη, πρέπει να παρέχει τις παραπάνω δυνατότητες σε όλο το απαιτούμενο φάσμα, καθώς έτσι μια επιχείρηση ενισχύει την εικόνα και το αίσθημα εμπιστοσύνης των υποψήφιων πελατών της. Το κομμάτι του GDPR είναι κάτι που θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη όταν μιλάμε για ανακατασκευή ιστοσελίδας.

 

6. Το site σου δεν έχει πιστοποιητικό ασφάλειας

Όταν μπαίνεις στο site σου, έχεις παρατηρήσει αυτό το λουκετάκι που εμφανίζεται δίπλα από το URL; Αν αυτό το λουκετάκι είναι κλειδωμένο, τότε τα πράγματα είναι θετικά για σένα. Αν όμως είναι ξεκλείδωτο, τότε θα πρέπει να αρχίζεις να ανησυχείς. Οτιδήποτε site και να έχεις είναι απαραίτητο να υπάρχει έγκυρο και ενεργό SSL.

Το να έχεις πιστοποιητικό ασφάλειας δίνει αρχικά ένα έναυσμα στην Google, αλλά και στους χρήστες, ότι η σελίδα σου είναι αξιόπιστη και ασφαλής. Οι χρήστες δε νιώθουν ανασφάλεια ότι οποιαδήποτε στιγμή μπορεί κάποιος να μπει στο site σου και να κλέψει τα προσωπικά τους δεδομένα. Έτσι, δημιουργείται από την πρώτη κιόλας στιγμή μια αίσθηση εμπιστοσύνης και – πίστεψέ μας – το θέλεις πολύ αυτό!

Εάν πιστεύεις ότι το site σου έχει κάποιο από αυτά τα σημάδια, τότε η ανακατασκευή ιστοσελίδας είναι μονόδρομος για σένα. Φυσικά σε αυτό μπορούμε να σε βοηθήσουμε εμείς! Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας και εμείς θα σε βοηθήσουμε να πετύχεις τους στόχους σου με την εμπειρία και τον επαγγελματισμό μας.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ