Λόγοι που πρέπει να ανακατασκευάσεις το site σου
Τι είναι αυτή η ανακατασκευή (redesign);
Η ανακατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι κάτι σαν την διακόσμηση ενός μαγαζιού, αλλά πολύ περισσότερο περίπλοκη αφού εδώ μιλάμε για τεχνολογία. Οι μεγάλες εταιρείες με πολλά φυσικά καταστήματα σε στρατηγικά σημεία των μεγαλουπόλεων έχουν μία ολόκληρη ομάδα διακοσμητών από πίσω. Οι λόγοι είναι προφανείς.
Όταν ακούς και νιώθεις όλο και περισσότερο ότι κάτι πρέπει να αλλάξεις στην ιστοσελίδα σου μην αφήνεις τον χρόνο να περάσει. Δεν χρειάζεται να σε πιάνει πανικός. Μπορεί το redesign να σου φαίνεται βουνό αλλά για τους ειδικούς είναι μία ακόμα πρόκληση. Στην D3 Solutions δίνουμε έμφαση στην λεπτομέρεια υλοποιώντας την ανακατασκευή βήμα – βήμα με τα καλύτερα αποτελέσματα.
Όμως πριν ξεκινήσουμε με τα βήματα (που πίστεψέ μας είναι πολλά περισσότερα από όσα νομίζεις, αναλύοντας τα άλλη στιγμή) ας πούμε για τα βασικά και τους λόγους που πρέπει να ανακατασκευάσεις την ιστοσελίδα σου.
Το site είναι απλά παλιό – αρχαίο
Μήπως το site σου έχει intro και παίζει κάποια μουσική ή έχει flash γραφικά; Αν είσαι casino στο Las Vegas, τότε όλα καλά. Για website όμως εν έτει 2020, τότε όχι.
Μπορεί η ιστοσελίδα σου πριν 10 – 15 χρόνια να πετούσε και να ήταν από τις καλύτερες, όμως κάθε εποχή έχει τις δικές της τάσεις, διαφορετικούς στόχους και νέες τεχνολογίες. Με βάση τις στατιστικές που κυκλοφορούν πάνω από το 75% των καταναλωτών κρίνουν την αξιοπιστία μίας επιχείρησης από την εμφάνιση της.
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα e-shop. Αν αυτό φαίνεται παρατημένο ή εγκαταλειμμένο χωρίς ίχνος ανανέωσης ο καταναλωτής θα δυσκολευτεί να το εμπιστευτεί. Πιθανόν να σκεφτεί ότι δεν τηρεί τους τελευταίους κανόνες ασφαλείας για να κάνει την αγορά του και θα επιλέξει κάποιο παρόμοιο ηλεκτρονικό κατάστημα που θα το εμπιστευτεί περισσότερο.
Ακόμα χειρότερα δίνει την εντύπωση του «δεν με ενδιαφέρει», που έχει άμεσο αρνητικό αντίκτυπο στο κύρος της επιχείρησης, την αξιοπιστία και φυσικά στα αποτελέσματα των πωλήσεων.
Mobile friendly
Η τεχνολογία προχωράει και όλοι περισσότεροι άνθρωποι συνδέονται στο ίντερνετ μέσω ενός smartphone, tablet ή κάποιας συσκευής. Μπορεί τα παλιά τα χρόνια ο μοναδικός τρόπος να περιηγηθείς στα sites ήταν ένας υπολογιστής, αλλά αυτό έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Μόνο οι αγορές από κινητά ξεπερνούν το 50% από όλες τις άλλες συσκευές μαζί.
Όλα τα εξελιγμένα και σύγχρονα websites διαμορφώνονται ανάλογα με την συσκευή που χρησιμοποιεί ο χρήστης να την επισκεφτεί. Το site σου πρέπει να είναι responsive και η Google το έχει θέσει ως από τους σημαντικότερους λόγους για να σε έχει ψηλά στα αποτελέσματα, αλλιώς τρως θάψιμο (στα αποτελέσματα).
Ο πιο εύκολος τρόπος να δεις αν η ιστοσελίδα σου είναι responsive είναι να δοκιμάσεις να συνδεθείς σε αυτήν από όλες τις πιθανές συσκευές. Όμως, αν θες να είσαι ακόμα πιο σίγουρος ο Γούγλης έχει μεριμνήσει γι’ αυτό και έχει δημιουργήσει ένα online tool που μπορεί να αναλύσει την φιλικότητα ενός website προς smartphones.
Η μάχη του ανταγωνισμού
Ναι, εντάξει δεν χρειάζεται να αλλάξεις όλη την ιστοσελίδα σου κάθε φορά που το κάνει κάποιος ανταγωνιστής. Εάν όμως έχεις παρατηρήσει ότι η κατάταξη των site των ανταγωνιστών σου στις μηχανές αναζήτησης ανεβαίνει και η δική σου υποχωρεί συνέχεια τότε κάτι δεν πάει καλά. Σε συνδυασμό με την μείωση των πωλήσεων τότε η ανακατασκευή κρίνεται απαραίτητη.
Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο και η ικανοποίηση του θα κριθεί στην λεπτομέρεια. Πρέπει να υπάρχουν αρκετά call to action (CTA) σε εμφανή σημεία για να ωθούν τον χρήστη σε κάποια ενέργεια. Οι σελίδες προορισμού πρέπει να είναι οπτικά και λεκτικά βελτιωμένες για να παρακινούν τον επισκέπτη να μάθει ακόμα περισσότερα για μία υπηρεσία ή ένα προϊόν που προσφέρεις.
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου πρέπει να είναι σωστά και σύγχρονα τοποθετημένο για να μην κουράζει τους επισκέπτες σου. Τέλος, το προφίλ και το ύφος της επιχείρησης πρέπει να ταιριάζει απόλυτα με το site. Αυτά και άλλα τόσα είναι κάποια από τα βασικά που έχουν κάνει οι ανταγωνιστές σου με το redesign και αν εσύ δεν έχεις τίποτα από όλα αυτά, τότε η D3 Solutions μπορεί να σε βοηθήσει να μπεις πάλι στο παιχνίδι για να βγεις νικητής.
Για να διαπιστώσεις και μόνος σου την κατάσταση σου στην μάχη του ανταγωνισμού κάνε μία εξέταση στα Google Analytics για να βρεις το σημείο που βρίσκεσαι. Επίσης, μία ανάλυση ανταγωνισμού στις μηχανές αναζήτησης πάντα βοηθάει για την καλύτερη μελέτη στην βελτίωση των σελίδων στο site και των προϊόντων που δεν υπάρχει κίνηση.
Αλλαγή στρατηγικής; Αλλαγή ιστοσελίδας
Η αλλαγή στρατηγικής μίας επιχείρησης πρέπει αυτομάτως να γίνει και στην ιστοσελίδα για την άμεση ενημέρωση των πελατών. Ειδικά, αν μιλάμε για μία εισαγωγή νέας συλλογής προϊόντων. Τον επισκέπτη πρέπει να τον κατευθύνεις εσύ να ανακαλύψει όλα τα φρέσκα προϊόντα και υπηρεσίες που μόλις πρόσθεσες με διάφορους τρόπους, όπως για παράδειγμα στο μενού ή στα call to actions.
Εκτός από τους επισκέπτες υπάρχει και κάποιοι άλλοι που πρέπει να ενημερωθούν. Είναι η Google και οι λοιποί συγγενείς (μηχανές αναζήτησης) που με την επιλογή της αλλαγής του περιεχομένου της ιστοσελίδας, εκείνες θα προσθέσουν τις νέες σου δραστηριότητες στα αποτελέσματα τους.
Εάν πιστεύεις ότι το site σου χρειάζεται μία ανανέωση για να παραμείνεις ανταγωνιστικός στην αγορά, κερδίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις και προσελκύοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες τότε απλά επικοινώνησε μαζί μας για την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σου, ώστε να σε βοηθήσουμε να πετύχεις τους στόχους σου με την εμπειρία και τον επαγγελματισμό μας.
2 Σχόλια