Γιατί το να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου είναι σημαντικό
Η πανδημία του Covid-19 παραμένει, τα sms έρχονται και φεύγουν, ενώ οι επισκέπτες σε ένα φυσικό κατάστημα συνήθως περιμένουν στην ουρά έξω από αυτό ή πρέπει να κλείσουν κάποιο ραντεβού. Ευτυχώς, όλα αυτά δεν ισχύουν στο διαδίκτυο.
Είτε κατασκεύασες πρόσφατα ένα site (ελπίζουμε να μην έκανες τα λάθη που αναφέρουμε εδώ), είτε είσαι χρόνια στο κουρμπέτι, η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα πάντα έχει περιθώρια βελτίωσης με πρακτικούς και έξυπνους τρόπους, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των χρηστών.
Τα οφέλη είναι κυρίως δύο. Δεν τα λες και πολλά. Όμως, κατά πάσα πιθανότητα είναι και οι λόγοι που κατασκεύασες την ιστοσελίδα και εισχώρησες στο ίντερνετ.
- Αύξηση πωλήσεων και κερδών
- Ισχυροποίηση του brand
Υπάρχουν δύο οδοί για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου. Η πληρωμένη και η οργανική. Η πληρωμένη αφορά στις διαφημίσεις και πρέπει να έχει άμεσα αποτελέσματα, ενώ η οργανική είναι μια μακροχρόνια επένδυση και προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης (δηλαδή την Google).
Διαδικτυακή Διαφήμιση & Google Analytics
Προτού ξεκινήσεις να ξοδεύεις χρήματα πρέπει να είσαι σίγουρος για τον στόχο της διαφήμισης και τους στόχους του μάρκετινγκ που θέλεις να πετύχεις. Ακόμα και αν δεν έχεις μεγάλο διαφημιστικό προϋπολογισμό, υπάρχουν τρόποι χαμηλού κόστους που μπορούν να αυξήσουν άμεσα την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου.
Το Linkedln, το Instagram, το Printerest και το Facebook έχουν προσιτές διαφημιστικές υπηρεσίες που μπορείς να προωθήσεις την επιχείρηση σου με λίγα ευρώ την ημέρα. Το όφελος της διαφήμισης είναι ότι γίνεται σε στοχευμένο κοινό. Αν θέλεις να εξετάσεις τις διαφημίσεις της Google τότε πρέπει να είσαι σίγουρος ότι είναι κατάλληλες για την ιστοσελίδα σου.
Το Google Analytics πρέπει να το έχεις συνδεδεμένο από την πρώτη μέρα που θα έχεις ιστοσελίδα. Μέσω των παραπομπών (referrals) μπορείς να μάθεις από που προέρχονται οι επισκέπτες σου. Με αυτό τον τρόπο θα γνωρίζεις αν οι διαφημίσεις σου αποδίδουν ή πρέπει να σταματήσουν / τροποποιηθούν.
Επίσης, μπορείς να μάθεις για κάθε επισκέπτη ξεχωριστά. Όπως, ποιες σελίδες κοίταζε περισσότερο, από ποια σελίδα έφυγε από το site, ποιος είναι ο ρυθμός μετατροπής και άλλα.
Αύξησε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου (για αρχάριους)
Όταν ξεκίνησες να διαβάζεις σίγουρα θα σκέφτηκες κάποιους τρόπους. Για αυτό τον λόγο θα τους αναφέρουμε επιγραμματικά, με εξαίρεση έναν που, αν και προφανής, κάποιοι ακόμα τον αγνοούν:
- SEO & Περιεχόμενο
Το Α και το Ω για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου. - Social Media Marketing
Όλοι οι επισκέπτες σου έχουν τουλάχιστον έναν λογαριασμό σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. - Blog
Δημιούργησε άρθρα που κρατάνε αμείωτο το ενδιαφέρον των αναγνωστών και τους μετατρέπουν σε πελάτες. - Keywords
Μην ξεχνάς τα long tail keywords που είναι της μόδας τελευταία. - Email Marketing
Όπως για τα social media και τις γνώμες, το ίδιο ισχύει και στα emails: όλοι έχουν από ένα. - Mobile Friendly Ιστοσελίδες
Είναι πλέον γνωστό ότι οι πιθανότητες να μπει κάποιος στην ιστοσελίδα σου είναι περισσότερες μέσω μίας κινητής συσκευής. - Συγκριτικά Shopping Malls
Αν έχεις e-shop τότε καλό είναι να εξετάσεις την περίπτωση του Skroutz. Στην Ελλάδα του σήμερα το Skroutz βασιλεύει και φιλοξενεί χιλιάδες e-shops στη μηχανή αναζήτησης του. Στην ακριβώς ίδια φιλοσοφία κινείται και το BestPrice. Σε αυτά τα δύο συγκριτικά shopping malls πρέπει να εγγράψεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και να προσαρμοστείς στις απαιτήσεις που έχει αυτή η αγορά. Δεν είναι μυστικό ότι οι επισκέπτες που μπαίνουν στην ιστοσελίδα σου από εκεί, είναι σχεδόν έτοιμοι πελάτες.
Αύξησε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου (για ψαγμένους)
Υπάρχουν δεκάδες μέθοδοι για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα. Ο ηλεκτρονικός ανταγωνισμός είναι σκληρός. Έρχεσαι αντιμέτωπος με μεγάλες επιχειρήσεις. Κάποια έξυπνα τρικ που μπορεί να μην τα έχεις σκεφτεί, θα σε βοηθήσουν σίγουρα να ξεχωρίσεις.
Remarketing
Ο όρος remarketing μπορεί να μη σου λέει πολλά (αν και θα έπρεπε). Σε μελλοντικό άρθρο θα αναλύσουμε πλήρως τις μεθόδους του και πως χρησιμοποιείται.
Άνοιξες τον υπολογιστή σου και ξεκίνησες μια έρευνα αγοράς για τα καινούρια παπούτσια Freak του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Μετά από λίγο και αφού έχεις τελειώσει με την έρευνα αγοράς, εμφανίζονται παντού διαφημίσεις με τον Γιάννη και τα παπούτσια του. Οι περισσότερες ιστοσελίδες έχουν από μία τουλάχιστον διαφήμιση. Είτε στην αριστερή πλευρά της οθόνης, είτε δεξιά, είτε στο τέλος βλέπεις παντού Γιάννηδες! Αυτό ακριβώς είναι το Remarketing.
Είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα, από χρήστες που την έχουν επισκεφτεί. Μπορείς να τους υπενθυμίσεις μια αγορά που άφησαν στη μέση, τις τελευταίες εκπτώσεις ή ένα νέο άρθρο.
Διαγωνισμοί
Όταν προσφέρεις κάτι δωρεάν μέσω του site με τη μορφή διαγωνισμού, μπορείς πολύ εύκολα να κερδίσεις νέους followers από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και νέους επισκέπτες.
Δημιούργησε διαγωνισμούς που θα συμμετέχει το κοινό σου κάνοντας share ή αφήνοντας κάποιο email. Με αυτό τον τρόπο θα μεγαλώσεις τη λίστα με τους εγγεγραμμένους στα email ή το κοινό στα social media και θα μπορείς να προωθείς μελλοντικά τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Είναι ένα καλό “μαρκετίστικο” τρικ για την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου.
Συμβουλή: Σαν δώρο του διαγωνισμού μη χρησιμοποιήσεις το iPhone 12. Μας πρόλαβε ο Κοκλώνης.
Flickr – HubPages – Reddit
Υπάρχουν εργαλεία digital marketing που πολλοί τα αγνοούν και βοηθάνε πολύ την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα. Τέτοιες λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά και είναι πολύ ωφέλιμες όταν αφορούν στρατηγικές περιεχομένου.
Οι περισσότεροι νομίζουν ότι το Flickr είναι για ιδιοκτήτες ιστοσελίδων με εικόνες ή για φωτογράφους. Μέγα λάθος. Όταν πας στο Flickr για να χρησιμοποιήσεις μια φωτογραφία για το blog σου, άφησε ένα σχόλιο και το link για το post που έκανες. Ο φωτογράφος της εικόνας σίγουρα θα ενδιαφερθεί και μαζί του κάποιοι που σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν τη συγκεκριμένη φωτογραφία.
Το Squidoo άλλαξε όνομα και έγινε HubPages. Ένας από τους καλύτερους φίλους της Google. Όπως ο James με τον Μπάρτζη ή ο Τσάκας με τον Πρόδρομο για τους παλιούς. Δημιούργησε μια σελίδα για την εταιρεία σου και ανέβαζε άρθρα όποτε θέλεις. Θα σε βοηθήσει σίγουρα στην οργανική επισκεψιμότητα με στοχευμένο κοινό.
Το Reddit το αφήσαμε για το τέλος. Μπορεί να μη φαίνεται “σοβαρό” για την επιχείρηση σου όμως έχει εκατομμύρια χρήστες με εκατοντάδες χιλιάδες subreddits. Ανάρτησε κάτι διασκεδαστικό ή αστείο και θα εκπλαγείς από το πως θα αυξηθεί η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου.
Για πολλούς η επισκεψιμότητα είναι το σημαντικότερο πράγμα για να θεωρηθεί μια ιστοσελίδα πετυχημένη. Είναι το φιλί της ζωής για κάθε e-shop. Η δύναμη που χρειάζεται για συνεχίσει τη λειτουργία της και να δημιουργήσει έσοδα και πελάτες. Ακολούθησε κάποιους από τους παραπάνω αποδοτικούς και αποτελεσματικούς τρόπους και δες την κατακόρυφη αύξηση των επισκεπτών.