Η ψυχολογία των αγορών: Part 2
Η ψυχολογία των αγορών προσπαθεί να διεισδύσει στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. Οι περισσότεροι επαγγελματίες του marketing εκεί εστιάζουν…
ΠερισσότεραΗ ψυχολογία των αγορών προσπαθεί να διεισδύσει στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. Οι περισσότεροι επαγγελματίες του marketing εκεί εστιάζουν…
ΠερισσότεραΓια να πραγματοποιηθεί μια αγορά, κάθε e-shop οφείλει να γνωρίζει τα βασικά συστατικά που αφορούν στην ψυχολογία των αγορών και της οπτικής επικοινωνίας…
ΠερισσότεραΥπάρχει μια λεπτή γραμμή που μετατρέπει τον επισκέπτη σε πελάτη και ο πιο συνηθισμένος δρόμος προς την επιτυχία είναι οι περιγραφές προϊόντων…
ΠερισσότεραΗ παγκόσμια πανδημία του Covid-19 (ο κορωνοϊός ντε) έχει επηρεάσει τις ζωές των περισσότερων ανθρώπων από όλες τις χώρες του κόσμου…
ΠερισσότεραKeywords ή αλλιώς λέξεις κλειδιά, είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες σε μια μηχανή αναζήτησης για να βρουν υπηρεσίες, προϊόντα και πληροφορίες που θέλουν…
ΠερισσότεραΤο Prestashop είναι μια πλατφόρμα e-Commerce που δημιουργήθηκε στη Γαλλία το 2007 και σύντομα εξελίχθηκε σε ένα από τα καλύτερα carts εκεί έξω…
ΠερισσότεραΘέλετε να νιώθετε σαν να έχετε πρώτη θέση σε νέα άρθρα, tips & συμβουλές;
Εγγραφείτε στο newsletter της D3 Solutions!
Μη φοβάστε, δεν θα σπαμάρουμε.