Πόσα πρέπει να είναι τα hashtags στο Instagram; | D3 Solutions - Digital Agency

Εισαγωγή στα hashtags

 

Κυκλοφορούν ανάμεσά μας, έχουν μπλε χρώμα και είναι πολύ δημοφιλή. Όχι, δεν είναι τα Στρουμφάκια. Θα τα δεις να εμφανίζονται online, στην τηλεόραση, σε αφίσες και έντυπα. Τι είναι; Αν η απάντηση που σκέφτηκες είναι hashtags, τότε το βρήκες!

Αν και πλέον κυριαρχούν στα social media (ειδικά στο Instagram), δεν έχουμε μάθει ακόμη καλά πώς χρησιμοποιούνται τα hashtags στο instagram, αλλά και για ποιο λόγο είναι ένα εργαλείο που πραγματικά μπορεί να μας φανεί πολύ χρήσιμο στο χώρο του digital marketing.

 

Πώς και γιατί χρησιμοποιούνται τα hashtags στο Instagram

Αν και το Instagram έχει υποστεί πολλές αλλαγές από το 2010, ένα πράγμα που παρέμεινε σταθερό καθ’ όλη την διάρκεια είναι η σημασία των hashtags. Tα hashtags είναι ένας τρόπος να ψάχνεις, να βρίσκεις καθώς και να σε βρίσκουν χρήστες μέσα από το Instagram.

Σκέψου ότι το Instagram έχει δώσει την δυνατότητα να “ακολουθείς” τα hashtags που σε ενδιαφέρουν. Η καταπληκτική αυτή χρήση τους, δίνει τη δυνατότητα  στις αναρτήσεις σου να εμφανιστούν σε άτομα που ίσως να μη σε γνωρίζουν αλλά ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σου.

Επομένως, η ανάρτησή σου εμφανίζεται σε περισσότερα άτομα, άρα αυξάνεται η αλληλεπίδραση, που όπως έχουμε πει και σε προηγούμενα άρθρα μας αυτό είναι το ζητούμενο στα social media. Για να σου το κάνουμε λιανά: Μια ανάρτηση με τουλάχιστον ένα hashtag στο Instagram έχει κατά μέσο όρο 12,6% μεγαλύτερη αλληλεπίδραση από τις αναρτήσεις χωρίς hashtag.

Η χρήση στοχευμένων hashtags στις αναρτήσεις και τις ιστορίες σου είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να ανακαλύψεις ένα νέο κοινό στο Instagram. Αυτό βέβαια, συνεπάγεται περισσότερη αλληλεπίδραση, περισσότερους followers και περισσότερους πελάτες για την επιχείρησή σου.

 

Πόσα hashtags πρέπει να χρησιμοποιούμε;

Το Instagram σου δίνει την δυνατότητα να συμπεριλαμβάνεις σε μια ανάρτησή σου έως 30 hashtags, ενώ ο μέγιστος αριθμός για τις ιστορίες είναι τα 10 hashtags. Εάν προσπαθήσεις να συμπεριλάβεις περισσότερα, τότε η ανάρτησή σου ή η ιστορία σου δε θα δημοσιευθεί.

Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός hashtags στο instagram που μπορούμε να σου πούμε εμείς ότι πρέπει να χρησιμοποιείς, γιατί κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική.

Ορισμένοι experts, όπως η Alex Tooby, προτείνει να χρησιμοποιείς τον μέγιστο αριθμό hashtags στο Instagram, γιατί έτσι έχεις πιο πολλές ευκαιρίες να σε ανακαλύψουν περισσότερα άτομα, ενώ το Adespresso αναφέρει ότι ο μαγικός αριθμός είναι το 11. Μάλιστα, έρευνες έχουν δείξει ότι αυξάνοντας τον αριθμό των hashtags μέχρι τα 11 η αλληλεπίδραση αυξάνεται, ενώ μετά τα 11 η αλληλεπίδραση αρχίζει και μειώνεται.

Εξαρτάται από εσένα ποια από τις στρατηγικές θα ακολουθήσεις. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να τεστάρεις ποιος τελικά είναι ο κατάλληλος αριθμός για την επιχείρησή σου και τις δημοσιεύσεις της.

 

Πώς να βρεις τα κατάλληλα hashtags για τον λογαριασμό σου

Όπως είπαμε και πριν, όταν τα hashtags χρησιμοποιηθούν σωστά μπορούν να έχουν πολλά οφέλη για τη σελίδα σου. Για να γίνει αυτό όμως, χρειάζεται να έχεις μια στρατηγική στο μυαλό σου σχετικά με το τι hashtags θα χρησιμοποιήσεις στο instagram.

Τα hashtags που θα ωφελήσουν τη σελίδα σου στο instagram δεν πρέπει να είναι δημοφιλή, δηλαδή να έχουν χρησιμοποιηθεί από 1.000.000 χρήστες, γιατί δεν θα εμφανιστεί ποτέ η δημοσίευσή σου ανάμεσα σε όλο αυτό το χάος. Αυτό που πραγματικά θα δουλέψει σε σένα είναι να χρησιμοποιήσεις hashtags στο instagram που είναι πιο εξειδικευμένα και σχετίζονται με την επιχείρησή σου.

Και αν αναρωτιέσαι πώς θα βρεις αυτά τα hashtags, ο καλύτερος τρόπος είναι να δεις τι ψάχνει το κοινό σου αναφορικά με τις υπηρεσίες της επιχείρησής σου, τι κάνουν οι ανταγωνιστές σου αλλά και οι influencers του κλάδου σου.

 

Αναζήτησε τα hashtags που ενδιαφέρουν το κοινό σου

Για παράδειγμα, αν κάποια ακολουθεί το hashtag #νυφικό_μακιγιάζ, είναι αρκετά πιθανό να σκοπεύει να παντρευτεί και να ψάχνει ιδέες. Άρα, αν εσύ είσαι make up artist και βάλεις αυτό το hashtag σε μια φωτογραφία σου που δείχνει νυφικό μακιγιάζ και την ανεβάσεις, σίγουρα θα δει τη δουλειά σου.

Φυσικά, αν της αρέσει θα σε ακολουθήσει, και αν δει και άλλες δουλειές σου που της αρέσουν, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να την κάνεις πελάτισσά σου (άντε και καλά στέφανα).

 

Δες τι κάνουν οι ανταγωνιστές σου

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσεις μια έμπνευση σχετικά με hashtags στο instagram, είναι να δεις τι κάνουν οι ανταγωνιστές του κλάδου. Δε θα τους αντιγράψεις, μια ματιά θα ρίξεις βρε αδερφέ. Κοίταξέ τους προσεκτικά και αξιολόγησε τη στρατηγική hashtags που χρησιμοποιούν, γιατί υπάρχει μια μεγάλη περίπτωση να μην έχουν καν στρατηγική.

 

Δες τι κάνουν οι influencers του κλάδου σου

Ακολουθώντας τους Instagram influencers του κλάδου σου, μπορείς να πάρεις πολλές ιδέες σχετικά με τα hashtags στο instagram που μπορείς να χρησιμοποιήσεις, γιατί αυτοί είναι άνθρωποι που είναι καλά συνδεδεμένοι με το κοινό σου.

Διάβασε ακόμη: Τι είναι το Social Media Marketing;

Αν θες να μάθεις και περισσότερα για τα hashtags στο instagram μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας και να σε βοηθήσουμε να βρεις τα καλύτερα hashtags για το λογαριασμό σου.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ