Τα οφέλη του email marketing

Γιατί το email marketing είναι σημαντικό

 

Αν έχεις ασχοληθεί έστω και λίγο με τον χώρο του Digital Marketing, σίγουρα θα έχεις βρεθεί σε πολλές συζητήσεις που άκουσες ότι “το email marketing έχει πεθάνει”. Τελικά, έχει όντως πεθάνει; Αν ναι, γιατί ασχολούμαστε ακόμη με το “πεθαμένο” email marketing; Ίσως επειδή αυτό στην πραγματικότητα δεν ισχύει, θα σου πούμε εμείς για ποιο λόγο τα οφέλη του email marketing είναι πολλά, ειδικά στην cookieless εποχή.

Πράγματι, το 40% των B2B επιχειρήσεων λένε ότι τα newsletters είναι αυτά αυτά που τους έχουν βοηθήσει (όσον αφορά στην επιτυχία του περιεχομένου τους) στο marketing, ενώ το 73% των millennials προτιμούν να επικοινωνούν με τις επιχειρήσεις μέσω e-mail.

Επιπλέον, το 99% των καταναλωτών ελέγχουν τα email τους σε καθημερινή βάση. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι αν εσύ στέλνεις συχνά e-mails (εφόσον έχεις πάρει την άδειά τους) για να τους ενημερώσεις για τα προϊόντα / υπηρεσίες σου, τότε δημιουργείς μια συνεχή αλληλεπίδραση με τους δυνητικούς πελάτες σου και αυτό έχει ως συνέπεια κάποιος να σε εμπιστευτεί ευκολότερα και να αγοράσει από εσένα.

Ας δούμε λοιπόν τώρα μαζί μερικά από τα οφέλη του email marketing, τα οποία δείχνουν γιατί είναι μια από τις αποτελεσματικές τακτικές μέχρι και σήμερα.

 

Μπορείς να δημιουργήσεις πιο στοχευμένο περιεχόμενο για τους πελάτες σου

Με το email marketing μπορείς να προσαρμόσεις τις καμπάνιες σου και να δημιουργήσεις ένα πιο στοχευμένο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, διαφορετικά θα μιλήσεις σε κάποιον που μόλις πήρε το πρώτο email του από εσένα και διαφορετικά σε κάποιον που είναι πελάτης σου. Για να σου δώσουμε να καταλάβεις: Όταν γνωρίζεις κάποιον για πρώτη φορά, του μιλάς με τον ίδιο τρόπο σε σχέση με κάποιον που τον ξέρεις καιρό; Άσε μας να μαντέψουμε την απάντηση. Μάλλον όχι! Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με το email marketing.

Εξάλλου, το μυστικό του email marketing είναι να στείλεις το σωστό μήνυμα, στον σωστό άνθρωπο, τη σωστή στιγμή. Εντάξει πολλά σωστά μαζεύτηκαν, σε καταλαβαίνουμε, αλλά έτσι γίνεται το σωστό email marketing και έτσι θα αποκομίσεις τα οφέλη του email marketing.

 

Αυξάνει τις πωλήσεις σου

Το 59% των marketers έχουν διαπιστώσει ότι το email marketing είναι μια από τις μεγαλύτερες πηγές απόδοσης – επένδυσης και πραγματικά, τα οφέλη του email marketing μπορούν να είναι πολλά για μια επιχείρηση. Ειδικότερα οι marketers που χρησιμοποίησαν τμηματοποιημένες καμπάνιες είδαν τα έσοδα τους να αυξάνονται κατά 760%. Oh yes, ισχύει!

Οι καμπάνιες marketing μέσω email μπορούν να διαθέτουν προϊόντα ή υπηρεσίες,που ενθαρρύνουν τους πελάτες να αγοράσουν ακόμη και μετά την εγκατάλειψη του καλαθιού τους.

 

Επικοινωνείς με το κοινό σου

Σίγουρα θα έχεις καταλάβει ότι ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά επιτυχίας στο marketing είναι να βελτιώνεις τη συνεχή επικοινωνία με το κοινό σου. Γιατί, όταν το κοινό σου θέλει να ‘’μιλήσει’’ κι εσύ είσαι εκεί, τότε δημιουργείς σιγά σιγά μια σχέση πιστότητας ανάμεσα στο brand και στους πελάτες σου.

Απλά σκέψου, πότε ήταν η τελευταία φορά που έλαβες ένα email από ένα brand που πραγματικά σε ενδιαφέρει; Και πώς ένιωσες όταν έλαβες αυτό το email; Σου άρεσε που σε ενημέρωσε για μερικά από τα προϊόντα του; Αν είναι ένα brand που το αγαπάς και έχεις αποκτήσει μια εμπιστοσύνη, τότε σίγουρα θα χάρηκες με αυτό το email.

Γιατί αυτό το brand να μην είναι το δικό σου;

 

Δημιουργείς περισσότερη επισκεψιμότητα για την ιστοσελίδα σου

Όταν έχεις νέα προϊόντα στο e-shop σου, ποια θα είναι η πρώτη ενέργεια που θα κάνεις; Σίγουρα να στείλεις ένα ενημερωτικό email στους πελάτες σου και να τους ενημερώσεις, σωστά;

Όταν το κάνεις αυτό, τότε το κοινό σου, σίγουρα θα πάει στον ιστότοπό σου να δει τα νέα σου προϊόντα, άρα η επισκεψιμότητα στο website σου θα αυξηθεί. Και σίγουρα ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών που θα το επισκευτούν, εφόσον έχεις το email τους, πάει να πει ότι έχει δείξει ένα ενδιαφέρον ως προς το brand σου. Επομένως έχεις ένα “ζεστό κοινό” που – με τις κατάλληλες ενέργειες – αν του αρέσει κάτι, σίγουρα θα το αγοράσει. Γιατί λοιπόν να μην το εκμεταλλευτείς;

 

Οι καμπάνιες email έχουν μικρό κόστος

Η αναλογία κόστους / επένδυσης είναι ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη του email marketing. Αποτελεί μια τακτική χαμηλού κόστους, όσον αφορά στην online διαφήμιση. Για παράδειγμα, σε μια διαφήμιση στο Facebook θα χρειαστεί να πληρώσεις ένα συγκεκριμένο ποσό για να δουν τα προϊόντα σου ακόμα και οι πιο πιστοί σου πελάτες.

Σε μια καμπάνια email marketing, το μόνο που χρειάζεσαι είναι έναν copywriter και έναν γραφίστα. Ο copywriter είναι αυτός που θα σου γράψει ένα πολύ καλό περιεχόμενο και ο γραφίστας θα σου φτιάξει πιο ελκυστικά γραφιστικά.

Για να δημιουργήσεις μια επιτυχημένη καμπάνια email marketing απλά βάλε τον εαυτό σου στην θέση του πελάτη και σκέψου: Είναι αυτό ένα email που θα ήθελα να μου στείλει ένα brand; Αν η απάντηση είναι ναι, τότε πάντα το κουμπί (Κιμ) και στείλε το email.

Και αν έχεις περισσότερες απορίες σχετικά με τα οφέλη του email marketing, μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας. Εμείς στην D3 Solutions είμαστε πάντα στην διάθεσή σου και έτοιμοι να σε βοηθήσουμε!

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ