Διαφήμιση με Google Ads - Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει | D3 Solutions - Digital Agency

Διαφήμιση με Google Ads

 

Η διαφήμιση με Google Ads αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία δημιουργίας διαφημίσεων στο διαδίκτυο. Παρέχει δυνατότητες διαφήμισης με κείμενο (Search Ads), με “αποσπάσματα” που συνδυάζουν κείμενο και εικόνες, με προβολές (Display Ads), μέσω βίντεο (Video Ads) και άλλες παραλλαγές όπως διαφημίσεις σε χάρτη ή διαφημίσεις προϊόντων. Σε γενικές γραμμές, η χρέωση των διαφημίσεων γίνεται είτε όταν ο ενδιαφερόμενος επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας πατώντας (κάνοντας click) στην διαφήμισή σας, είτε ανά αριθμό προβολών. Στην πρώτη περίπτωση ονομάζεται PPC (Pay per Click) ενώ στην άλλη CPM ή CPV (Cost per Mille / Cost per View).

 

 

Διαφήμιση με Google Ads - Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

Διαφήμιση με Google Ads – Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

 

Γιατί να επιλέξετε διαφημίσεις με τα Google Ads?

Κακά τα ψέματα, η Google είναι η πιο διαδεδομένη μηχανή αναζήτησης. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων χρησιμοποιούν την Google καθημερινά για να βρουν αυτό που ψάχνουν. Σκεφτείτε μόνο ότι γίνονται πάνω από 5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα παγκοσμίως, για να μην αναφέρουμε ότι η πλατφόρμα διαφημίσεων Google Ads υπάρχει σχεδόν εδώ και δύο δεκαετίες, καθιστώντας την, την αρχαιότερη πλατφόρμα στον τομέα της πληρωμένης διαφήμισης. Διαβάστε περισσότερα για τις στατιστικές αναζήτησης στην Google.

Διαφήμιση με Google Ads | Πως λειτουργεί και κόστος

Διαφήμιση με Google Ads | Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

 

To κυριότερο είναι ότι το 91,42% του κόσμου χρησιμοποιεί την Google για να κάνει αναζητήσεις και να βρει μια πληροφορία, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. (πηγή: reliablesoftnet)

 

Τρόπος λειτουργίας

Η Google, ως μηχανή αναζήτησης, προβάλλει αποτελέσματα με 2 βασικούς τρόπους:

  1. Με οργανικά αποτελέσματα με το SEO (Search Engine Optimization)
  2. Με πληρωμένες διαφημίσεις στα Google Ads
Διαφήμιση με Google Ads | Πως λειτουργεί και κόστος

Διαφήμιση με Google Ads | Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

 

Ο πρώτος τρόπος (τα οργανικά αποτελέσματα) δεν σχετίζεται με πληρωμένη διαφήμιση αλλά βάσει μιας σειράς από κριτήρια που καθορίζουν την εγκυρότητα και τη σημαντικότητα των πληροφοριών που υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας, σε συνδυασμό με το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι επισκέπτες από τη συνολική τους εμπειρία σε αυτήν. Τα κριτήρια στην ιστοσελίδα ονομάζονται on-page SEO (Search Engine Optimization), η συνολική ποιότητά της ονομάζεται QS (Quality Score) και η τελική εμπειρία του χρήστη UX (User Experience).

Πως συλλέγει αυτά τα δεδομένα η Google? Πολύ απλά, με μετρήσεις από τη συμπεριφορά του χρήστη. Για παράδειγμα, ένα από αυτά είναι πόση ώρα θα παραμείνει στο site και σε πόσες υποσελίδες θα περιηγηθεί.

Ο δεύτερος τρόπος είναι διαφημιστικά αποσπάσματα τα οποία εμφανίζονται μαζί με τις παραπάνω καταχωρήσεις στα οργανικά αποτελέσματα. Με την χαρακτηριστική διαφορά ότι αυτός ο τρόπος είναι επί πληρωμή.

 

Πόσο στοιχίζει η διαφήμιση?

Το κόστος για διαφήμιση με Google Ads εξαρτάται από διάφορους παράγοντες που θα αναλύσουμε στη συνέχεια. Το κυριότερο είναι ότι η Google έχει θεσπίσει μια σειρά από κανόνες που κάνουν τη διαφήμιση να λειτουργεί σαν “χρηματιστήριο”, χρησιμοποιώντας δηλαδή ένα σύστημα προσφορών.

1ος παράγοντας: Οι λέξεις-κλειδιά (keywords)

Παράδειγμα:

Θα σας δώσουμε ένα απλό παράδειγμα για να κατανοήσετε πως γίνεται η χρέωση της διαφήμισης με βάση την χρέωση ανα click. Αυτός ο τρόπος χρέωσης ονομάζεται Cost Per Click (CPC).

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα κατάστημα ή e-shop με κοσμήματα. Ο στόχος μας είναι να διαφημιστούμε σε πιθανούς πελάτες που ενδιαφέρονται να αγοράσουν τα κοσμήματά μας τα οποία είναι χειροποίητα, από ασήμι, χρυσό και πολύτιμους λίθους. To πιο πιθανόν είναι οι πελάτες να αναζητήσουν στο διαδίκτυο μέσω της Google αυτούς τους όρους ή κάποιους άλλους παρεμφερείς.

Ανάλογα με τις λέξεις που θα χρησιμοποιήσουμε στην διαφήμισή μας, όπως “κοσμήματα από ασήμι” , “χειροποίητα δαχτυλίδια” ή “σκουλαρίκια από ασήμι”, η Google μας δίνει μια τιμή για το πόσο στοιχίζει η κάθε λέξη ή όρος αν ο πελάτης κάνει click επάνω στην διαφήμισή μας.

Για παράδειγμα, ο όρος “χειροποίητα δαχτυλίδια” μπορεί να στοιχίζει 16 cents ανά click. Δηλαδή για κάθε φορά που ένας ενδιαφερόμενος θα κάνει click σε διαφήμισή μας που περιλαμβάνει αυτόν τον όρο, τότε η Google θα μας χρεώνει 16 cents, ανεξάρτητα από τις πωλήσεις που μπορεί να προκύψουν. Για να έχεις λοιπόν 100 επισκέπτες από πιθανούς ενδιαφερόμενους πελάτες για αυτόν τον όρο, θα πληρώσεις 100 x 0,16 cents, δηλαδή 16 ευρώ.

Από τι καθορίζεται η τιμή της λέξης?

Η τιμή της λέξης ή CPC (cost per click καθορίζεται από τη ζήτηση και τον ανταγωνισμό. Η Google μελετά το πόσο αναζητείται αυτός ο όρος σε συνδυασμό με το πόσοι διαφημίζονται για αυτήν την λέξη. Με απλά λόγια, είναι ένα είδος χρηματιστηρίου “όρων”. Ένας απλός τρόπος να το κατανοήσουμε είναι να φανταστούμε τα αποτελέσματα της Google σαν έναν εμπορικό οδηγό. Όσο περισσότεροι διαφημίζονται στον οδηγό για έναν όρο, τόσο ο όρος αυτός θα ακριβαίνει για αυτόν που θέλει να φαίνεται ψηλά στη σελίδα.

Το κόστος του κάθε όρου που περιλαμβάνεται σε μία διαφήμιση, σχετίζεται και με το πόσο αναζητείται αυτός ό όρος. Στο προηγούμενο παράδειγμα, αν 1000 πιθανοί πελάτες αναζητούν τον όρο “κοσμήματα από ασήμι”, τότε πολλοί αργυροχρυσοχόοι να θέλουν μια διαφήμιση που να περιλαμβάνει αυτόν τον όρο, με αποτέλεσμα ο όρος να γίνεται πιο ακριβός.

Αν από την άλλη, η λέξη-κλειδί / όρος “σκουλαρίκια από ασήμι” αναζητείται 10 φορές το μήνα, οι διαφημιζόμενοι δεν θα έχουν λόγο να διαφημίζονται για αυτόν τον όρο με αποτέλεσμα η ζήτησή του να είναι μειωμένη, άρα και η τιμή του.

2ος παράγοντας: H αξιολόγηση της ποιότητας/σχετικότητας της διαφήμισης και της ιστοσελίδας

Ακόμα και με πληρωμένη διαφήμιση με Google Ads, η Google αξιολογεί τα κριτήρια της ιστοσελίδας μας ως προς την ποιότητα των πληροφοριών. Μια ιστοσελίδα που προσφέρει καλό SEO και QS, δηλαδή πρακτικά, έγκυρες, δομημένες πληροφορίες, καλή πλοήγηση και εξυπηρέτηση στον επισκέπτη, θα έχει σαν αποτέλεσμα η διαφήμιση θα αποδώσει επίσης καλύτερα και να στοιχίσει λιγότερα.

Στο παρακάτω παράδειγμα, φαίνεται καθαρά ότι η πρώτη διαφήμιση στοιχίζει πολύ λιγότερο (1,61 ευρώ / click) με 2 ευρώ (αρχικό ποσό προσφοράς – bid), σε σχέση με την τρίτη διαφήμιση, ακριβώς επειδή η πρώτη διαφήμιση οδηγεί τον επισκέπτη σε ιστοσελίδα με καλύτερο περιεχόμενο (Quality Score).

 

Διαφήμιση με Google Ads | Πως λειτουργεί και κόστος

Παράδειγμα υπολογισμού κόστους μέσω βαθμολόγησης διαφήμισης, ανάλογα με το ποσό που διαθέτουμε και την ποιότητα του site.

 

Άλλοι τρόποι διαφήμισης με βάση τις εμφανίσεις

Το παραπάνω παράδειγμα αποτελεί έναν τρόπο διαφήμισης και προβολής που σχετίζεται με το κόστος ανα click (CPC). H διαφήμιση με Google Ads διαθέτει και άλλους τρόπους διαφήμισης που σχετίζονται με χρέωση ανά 1000 εμφανίσεις (CPM), με χρέωση ανά δράση που θα κάνει ο πελάτης (CPA) κλπ. Στην τελευταία περίπτωση, η “δράση” μπορεί να είναι αγορά, τηλεφώνημα, συμπλήρωση φόρμας, κατέβασμα λογισμικού / pdf ή εγγραφή σε newsletter.

Συνοψίζοντας, επειδή το σύστημα χρεώσεων (bidding) μπορεί να καταστεί πολύπλοκο για τον διαφημιζόμενο, η Google διαθέτει προηγμένους αλγόριθμους που αποφασίζουν πότε να εμφανίσει τη διαφήμιση, με απώτερο σκοπό το συμφέρον του διαφημιζόμενου ανάλογα με το πόσα χρήματα προφέρει σε μια διαφημιστική εκστρατεία, τον ανταγωνισμό και τη ζήτηση. Φυσικά, για όλα τα παραπάνω μπορεί να γίνει πρόβλεψη.

 

Τα οφέλη στη διαφήμιση με Google Ads

“Δεν μπορείς να αλλάξεις ότι δεν μπορείς να μετρήσεις”

Πρώτο και κύριο, διαθέτουμε πολύτιμα εργαλεία για να λάβουμε μετρήσεις. Από το πόσες εμφανίσεις είχε μια διαφήμιση, πόσοι επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα μας, πόσο στοίχισε το click και τι απόδοση είχε με βάση διάφορους παράγοντες, με αποτέλεσμα να έχουμε πλήρη έλεγχο στο τι αποδίδει καλύτερα για το προϊόν ή την υπηρεσία μας.

Στόχευση

Με σημαντικά εργαλεία στόχευσης, μπορούμε να επιλέξουμε σε ποιες ομάδες κοινού απευθύνεται το προϊόν μας. Κάποια κριτήρια μπορεί να είναι η περιοχή, οι ώρες που αναζητούν, η ηλικία, οι όροι που αναζητούν και πολλά άλλα.

Remarketing

Το Google Ads μας δίνει πολύτιμα εργαλεία για να επανα-προσεγγίσουμε πιθανούς πελάτες ή επισκέπτες της ιστοσελίδας μας ή του ανταγωνισμού.

Διαφήμιση με Google Ads - Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

Διαφήμιση με Google Ads – Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

 

Πολλαπλά μέσα προώθησης

Έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε διαφημίσεις με κείμενο, banner, βίντεο ή και προϊόντα. Μπορούμε επίσης να τις εμφανίσουμε σε άλλους ιστότοπους ή στον χάρτη. Πέρα από την ιστοσελίδα μας, μπορούμε να παρακινήσουμε τον χρήστη να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το φυσικό κατάστημά μας

Διασύνδεση και μέτρηση

Μια σημαντική πτυχή του Google Ads είναι ότι συνεργάζεται με το Google Analytics και με την ιστοσελίδα μας, δίνοντας σημαντικές πληροφορίες για την επισκεψιμότητα, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση των αποτελεσμάτων.

Πρόβλεψη

Από τις σημαντικότερες δυνατότητες του Google Ads, είναι ότι μπορεί να μας προσφέρει πρόβλεψη επισκέψεων και αποτελεσμάτων και τι ποσά πρέπει να διαθέσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Οι προβλέψεις απαιτούν μια δοκιμαστική περίοδο.

 

Από που να ξεκινήσετε;

Οι παρακάτω ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε το περιεχόμενο, το κοινό, τη γεωγραφική στόχευση και τα θέματα που θα επιτρέψουν το σχεδιασμό μιας αρχικής καμπάνιας Adwords. Η κατανόηση που έχετε για την επιχείρησή σας είναι σημαντική. Αφιερώστε χρόνο για να εξετάσετε προσεκτικά τις απαντήσεις σας, καθώς μπορούν να αποτελέσουν σημείο εισόδου για την εύρεση συσχετίσεων μεταξύ της τρέχουσας κατάστασης του ιστότοπου, της βάσης πελατών σας, των στρατηγικών / στόχων και του πού / πώς θέλουμε να οδηγήσουμε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο.

  • Ποιο είναι το προϊόν ή η υπηρεσία που θέλετε να προωθήσετε. Κατηγοριοποιήστε το σε επιμέρους υπηρεσίες ή προϊόντα. Για παράδειγμα: Αν είστε τεχνική εταιρεία, οι υπηρεσίες που μπορεί να θέλετε να προωθήσετε είναι “εκπόνηση τεχνικής μελέτης” ή “κατασκευή πισίνας”. Το παραπάνω εξυπηρετεί στο να συγκεκριμενοποιήσουμε που στοχεύουμε και παράλληλα να διερευνήσουμε τη ζήτηση και τον ανταγωνισμό.
  • Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της επιχείρησής σας; Σε τι πιστεύεις ότι ξεχωρίζετε στην αγορά; Για παράδειγμα: Στην δική μας επιχείρηση, στοχεύουμε σε εξαιρετικές παροχές εξυπηρέτησης πελατών. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό θα πρέπει να τονιστεί στις διαφημίσεις έτσι ώστε να διακριθεί ανάμεσα σε άλλες διαφημίσεις του ανταγωνισμού.

Από τις παρακάτω διατυπώσεις, επιλέξτε ποια ταιριάζει περισσότερο με τους άμεσους στόχους της επιχείρησής σας:

  1. Ο στόχος της επιχείρησής μας είναι να γνωριστούν τα προϊόντα μας στην αγορά με απώτερο σκοπό να προσελκύσουμε επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα μας, να δεχτούμε κλήσεις ή επισκέψεις στο φυσικό μας κατάστημα από πιθανούς πελάτες.
  2. Ο στόχος της επιχείρησής μας είναι ξεκάθαρα η πώληση συγκεκριμένων προϊόντων ή αγαθών με σκοπό να αυξήσουμε τις πωλήσεις είτε στο υπάρχον, είτε σε νέο πελατολόγιο.

Για παράδειγμα: Μια επιχείρηση που πουλάει κορνίζες στο φυσικό της κατάστημα, επιθυμεί να προσελκύσει πελάτες από το διαδίκτυο έτσι ώστε να γίνει γνωστή η εταιρεία σε πιθανούς ψηφιακούς πελάτες.

Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση θα αποσαφηνίσει την προσέγγιση που θα υιοθετήσουμε κατά τη δημιουργία διαφημίσεων στα Google Ads. Στη συνέχεια, ο αλγόριθμος των Google Ads θα προωθήσει σε αντίστοιχο κοινό τις διαφημίσεις. Διαχωρίζουμε τους υποψήφιους πελάτες σε βαθμό “ωριμότητας καταναλωτή”.

Στις παρακάτω εικόνες, διαχωρίζουμε το κοινό με βάση τις ανάγκες του. Οι διαφημιστικές εκστρατείες θα απευθύνονται σε ανάλογο κοινό που θέλουμε να προσελκύσουμε. Για παράδειγμα: Το κοινό που διερευνά την αγορά ενός κινητού έχει διαφορετικές συμπεριφορές από ένα κοινό που έχει αποφασίσει ένα συγκεκριμένο κινητό και κάνει πλέον σύγκριση τιμών. Οδηγούμε το πρώτο κοινό σε μια σελίδα blog όπου μαθαίνει περισσότερες πληροφορίες για το πόσο εξειδικευμένοι είμαστε στις υπηρεσίες που προσφέρουμε (όπως το παρόν άρθρο). Αντίθετα, θα οδηγήσουμε το δεύτερο κοινό σε σελίδα με έτοιμα πακέτα.

 

 

 

Διαφήμιση με Google Ads - Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

Διαφήμιση με Google Ads – Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

 

 

Διαφήμιση με Google Ads - Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

Διαφήμιση με Google Ads – Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

 

  • Δημιουργήστε μια λίστα με πιθανούς ανταγωνιστές σας ή μια σειρά από επιχειρήσεις με παρόμοιο προϊόν ή υπηρεσία στην αγορά. Αυτή η λίστα αποσκοπεί στο να κατανοήσουμε τη θέση μας στην αγορά, ποιοι μπορεί να είναι οι ανταγωνιστές μας και πως μπορούμε να κάνουμε remarketing σε αυτό το κοινό. Επιπρόσθετα, μπορεί να μας δοθούν πληροφορίες για το τι μπορούμε να βελτιώσουμε στη δική μας επιχείρηση.
  • Ιδανικά για ποιες λέξεις-κλειδιά (keywords) θα επιθυμούσατε να εμφανίζεται η επιχείρησή σας στα αποτελέσματα της Google; Παράδειγμα: Μια επιχείρηση που πουλάει κορνίζες θέλει να εμφανίζεται στο διαδίκτυο για όλη την γκάμα κατασκευής χειροποίητης κορνίζας: κορνίζες τοίχου, κορνίζα για παζλ, κορνίζα για φωτογραφία, κορνίζα για πίνακα, κορνίζα για πτυχίο. Αφενός θα πρέπει να αναζητηθεί αν υπάρχουν αυτοί οι όροι ως αναζητήσεις στην αγορά του διαδικτύου, αφετέρου είναι ένα μεγάλο μέρος της λειτουργίας της Google, είτε οργανικά, είτε διαφημιστικά.
  • Κατηγοριοποιήστε το πελατολόγιό σας με βάση κριτήρια όπως: ηλικία, φύλο, γεωγραφική περιοχή, λιανική / χονδρική πώληση, συνήθειες, εκπαιδευτικό επίπεδο κλπ. Παράδειγμα: Μια βιοτεχνία που ράβει νυφικά, ορίζει ότι το πελατολόγιο της απευθύνεται σε γυναίκες μεταξύ 30 και 50 ετών που διερευνούν την προετοιμασία γάμου και είναι οπαδοί ενός συγκεκριμένου τύπου νυφικών, όπως το boho.
  • Σε ποιες ξεκάθαρες ενέργειες αποσκοπείτε από την πλευρά των πελατών σας; Επιθυμείτε να αυξήσετε τα τηλεφωνήματα, τα emails, να αγοράσουν προϊόν από τη σελίδα σας, να γραφτούν στο newsletter, να σας βρουν στον χάρτη;
  • Σχετικά με την ιστοσελίδα σας, ενημερώστε μας για το τι ενέργειες έχετε πραγματοποιήσει μέχρι τώρα. Έχετε κάνει εργασίες SEO; Για πόσες λέξεις-κλειδιά; Έχετε κάνει διαφήμιση στα Google Ads; Τι αποτελέσματα είχατε μέχρι τώρα; Ελέγχετε την επισκεψιμότητα στο site σας; Έχετε παρουσία στα Social Media; Δημοσιεύετε τακτικά και αν ναι, με τι συχνότητα; Υπάρχει ενεργό blog στο site σας; Δημοσιεύετε πληροφορίες για τις υπηρεσίες / προϊόντα σας;

Οι παραπάνω ερωτήσεις αποσκοπούν στο να βελτιώσουμε την απόδοση και τα αποτελέσματα των διαφημίσεων στα Google Ads. Παρακάτω θα εξηγήσουμε αναλυτικά το πως σχετίζεται με αυτά.

 

Γιατί το SEO και η ποιότητα των πληροφορίων στο site σχετίζονται με την απόδοση των διαφημίσεων στα Google Ads;

Διαφήμιση με Google Ads - Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

Διαφήμιση με Google Ads – Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει

 

Στην παραπάνω εικόνα, αντιπαραθέτουμε τη διαφήμιση που δημιουργήθηκε στα Google Ads με την αρχική σελίδα του e-shop. Η Google επιβραβεύει διαφημίσεις με συνδέσμους που οδηγούν σε σελίδες του site και περιέχουν την πληροφορία που αναζητά κάποιος στο διαδίκτυο. Στο παραπάνω παράδειγμα, η διαφήμιση δημιουργήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να οδηγείται ο επισκέπτης σε συγκεκριμένες σελίδες ανάλογα με την αρχική του ανάγκη.

  • Κάποιος που ψάχνει τι είδους κορνίζα θέλει, θα οδηγηθεί σε άρθρο με αναλυτικές επεξηγήσεις (κόκκινο βέλος).
  • Η επιχείρηση στο παράδειγμα, προωθεί κορνίζες. Παράλληλα προβάλλει ότι διαθέτει και πίνακες ζωγραφικής ως επιπρόσθετη αξία της επιχείρησης (μπλε βέλος).
  • Η επιχείρηση διαθέτει τεχνογνωσία στη διακόσμηση και ενδιαφέρεται να προσελκύσει πελάτες χονδρικής ή να προβάλλει αυτή την τεχνογνωσία της οδηγώντας τον επισκέπτη σε σελίδα με διακόσμηση χώρου (πράσινο βέλος).
  • Επιπρόσθετος σύνδεσμος προωθεί την κατηγορία κορνίζες, στέλνοντας παράλληλα σήμα στην Google ότι διαθέτει εξειδικευμένη κατηγορία (μαύρο βέλος).

Συνεπώς, το στήσιμο ενός site προκύπτει από τις προσφερόμενες υπηρεσίες της επιχείρησής σας σε συνδυασμό με τις ανάγκες της αγοράς (αναζητήσεις από keywords), στοιχεία τα οποία θα ενταχθούν περίτεχνα στο site. Στη συνέχεια οι διαφημίσεις θα δημιουργηθούν με βάση τα προηγούμενα παραδείγματα, καλύπτοντας τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών σας, οδηγώντας τους στις επιμέρους σελίδες / πληροφορίες που αναζητούν.

Μάθετε περισσότερα στο άρθρο μας SEO Copywrightιng και τα οφέλη του.

 

Κατασκευή ιστοσελίδων & e-shop | D3 Solutions - Digital Agency

 

Ο υποψήφιος πελάτης θα βρει την πληροφορία που αναζητά αρχικά στο απόσπασμα της διαφήμισης. Πατώντας τον σύνδεσμο οδηγείται στην σελίδα με τις πληροφορίες που ζήτησε. Δυνητικά θα παραμείνει περισσότερο χρόνο για να επεξεργαστεί τις πληροφορίες (ακόμα και αν δεν προβεί σε αγορά ακόμα). Θα βρει φόρμα επικοινωνίας εύκαιρη, συνδέσμους προς social media για να διασταυρώσει τις πληροφορίες, κριτικές πελατών για να “ταυτιστεί” με την εμπειρία άλλων. Με τα παραπάνω αυξάνονται κατά πολύ οι πιθανότητες να πατήσει σε άλλο σύνδεσμο και να παραμείνει περισσότερο χρόνο στη σελίδα. Με τις παραπάνω ενέργειες, δίνει “σήματα” στην Google ότι η εμπειρία του (User Experience) ήταν θετική. Όλη αυτή η διαδικασία θα βελτιώσει την απόδοση της διαφήμισης και θα τοποθετηθεί σε ένα “θετικό φαύλο κύκλο” επαναπροβολής σε περισσότερο κοινό.

Μάθετε περισσότερα στο άρθρο μας customer journey

Μάθετε περισσότερα για τα μυστικά μιας επιτυχημένης διαφήμισης στο αντίστοιχο άρθρο μας.

Μάθετε περισσότερα για το πως να εξοικειωθείτε με τα Google Ads

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.