5 + 1 Tips ώστε να μην ξεμένετε από ιδέες για SEO blog posts | D3 Solutions - Digital Agency

Βρείτε πού κρύβονται οι ιδέες για SEO blog posts

Θα έχετε παρατηρήσει εδώ και καιρό πως η αρθρογραφία σε έναν ιστότοπο αποτελεί πλέον αναπόσπαστο στοιχείο των περισσότερων επιχειρήσεων. Αν δεν έχετε προσθέσει ακόμη blog στο website σας, σας συστήνουμε να το κάνετε σύντομα και για να σας πείσουμε ετοιμάσαμε αυτό το άρθρο. Πώς βοηθά, λοιπόν, η τακτική αρθρογραφία την επιχείρησή σας και πού κρύβονται οι ιδέες για SEO blog posts;

 

Γιατί να βάλω SEO blog στον ιστότοπό μου;

Ένας προφανής λόγος είναι το SEO (Search Engine Optimization). Μαζί με ένα καλό on-page SEO και βελτιστοποιημένα άρθρα, πολύ σύντομα θα δείτε το traffic στη σελίδα σας να ανεβαίνει. Είτε είστε ένα καινούριο μικρό eshop, είτε έχετε ένα καταξιωμένο και δημοφιλές brand παροχής υπηρεσιών, με την τακτική αρθρογραφία θα καταφέρετε να ανεβάσετε την επισκεψιμότητά σας και να συνδεθείτε αποτελεσματικά με το κοινό σας.

Ο δεύτερος λόγος μετά το SEO είναι το content repurposing, δηλαδή, η μετατροπή του ίδιου περιεχομένου για διαφορετικές χρήσεις σε διάφορα κανάλια. Για παράδειγμα, μια παράγραφος ενός άρθρου μπορεί να μετατραπεί εύκολα:

  • σε ένα post στα social media,
  • σε voice over για ένα video ή reel,
  • σε newsletter,
  • σε υλικό για podcasts
  • σε υλικό για ένα προωθητικό ebook κ.ά.

Φυσικά, ένα καλογραμμένο κείμενο που αφορά μια υπηρεσία σας, ένα προϊόν σας ή μια τάση στον δικό σας κλάδο, σας βοηθά γενικότερα να επικοινωνήσετε καλύτερα με τους πελάτες σας, ειδικά αν δυσκολεύεστε σε αυτό το κομμάτι.

Η αρθρογραφία είναι εκείνη που δίνει αξία στον αναγνώστη, τον χρήστη και τον πελάτη σας. Είναι ένα εργαλείο που αν χρησιμοποιήσετε σωστά, μπορείτε πραγματικά να συνδεθείτε με το κοινό που σας αφορά, να καλύψετε με τη θεματολογία σας πράγματα που τους απασχολούν, να δώσετε λύσεις και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και την εμπιστοσύνη που σας δείχνουν οι πελάτες σας.

 

ΘΕΛΩ BLOG ΣΤΟ WEBSITE ΜΟΥ

 

5 + 1 Tips για ιδέες για SEO blog posts

Και αφού έχουμε συμφωνήσει για τη σπουδαιότητα της αρθρογραφίας και έχουμε φτιάξει το blog σας, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε: Έχετε γράψει ήδη τα πρώτα σας άρθρα, τα έχετε ανεβάσει και τα έχετε μοιράσει στα social media, τα έχετε στείλει με newsletter και τώρα τι;

Ο κέρσορας αναβοσβήνει στη λευκή σελίδα doc ή word και εσείς δεν έχετε ιδέα από που να ξεκινήσετε, αφού νιώθετε πως τα έχετε ήδη γράψει όλα.

Ας δούμε μαζί 5 + 1 τρόπους για να βρίσκετε ιδέες για SEO blog posts στο διαδίκτυο – και όχι μόνο – αμέσως παρακάτω.

 

1. Τι κάνει ο ανταγωνισμός;

Μια πρώτη πηγή πληροφοριών και ιδεών, που συνήθως είναι και η πρώτη μας επιλογή, είναι να κατασκοπεύσουμε τι κάνει ο ανταγωνισμός. Δεν είναι κακό, όλοι το κάνουν και σίγουρα κάποιοι επισκέπτονται και εμπνέονται και από το δικό σας website, από το δικό σας content marketing πλάνο κ.λπ.

Σημασία έχει σε αυτό το σημείο να χρησιμοποιούμε τον ανταγωνισμό ως ένα σημείο έρευνας, ως μια πηγή έμπνευσης και ως ανάλυση της αγοράς στην οποία κινούμαστε.

Εμπνευστείτε, αναλύστε, προσαρμόστε, αλλά μην αντιγράψετε αυτούσια τα όσα κάνουν επιχειρήσεις παρόμοιες με τη δική σας. Προσπαθήστε να βρείτε την ξεχωριστή σας ταυτότητα και αναδείξτε όλα εκείνα που σας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.

 

Η πιστή αντιγραφή των κινήσεων των ανταγωνιστών μας, όχι μόνο δεν είναι ηθική, όχι μόνο δεν είναι νόμιμη, αλλά κάνει κακό πρώτα σε μας, καθώς δε μας επιτρέπει να ξεχωρίσουμε από τους ανταγωνιστές μας.

 

2. Τι συζητάνε οι πελάτες σας;

Μια πολύ καλή πηγή πληροφοριών για να δημιουργείτε στοχευμένο περιεχόμενο είναι να ξέρετε τι συζητάνε οι πελάτες σας και τι τους απασχολεί. Πώς θα το πετύχετε αυτό; Όχι, δε θα κατασκοπεύσετε κανέναν, μιας και οι περισσότεροι από εμάς, πλέον, συζητάμε τα όσα μας ενδιαφέρουν δημόσια και online.

Πού; Φυσικά σε forums και στα groups, όπως αυτά του Facebook. Είστε μέσα σε αυτά που αφορούν την επιχείρησή σας; Έχετε δει τον πλούτο πληροφορίας που μοιράζεται ο κόσμος εκεί; Και όχι, δε θα προσεγγίσουμε αυτές τις κοινότητες με σκοπό να τους παραπλανήσουμε ή να κάνουμε απευθείας πώληση στα comments. Θα αφουγκραστούμε την τάση των ιδανικών πελατών μας, για να ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε πως έχετε ένα κατάστημα με φυτά και είδη κήπου και εδώ και καιρό προωθείτε – χωρίς επιτυχία – ένα νέο σύστημα ποτίσματος που χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες. Τι πρέπει να κάνετε; Βρείτε σημεία στο διαδίκτυο που μιλάνε για αυτό το σύστημα ή για άλλα παρόμοια συστήματα με αυτό. Μήπως τους φαίνεται αρκετά περίπλοκο; Μήπως το έχουν πάρει και τους πήρε βδομάδες να μάθουν να το λειτουργούν;

Μήπως να φτιάξετε ένα άρθρο-οδηγό και ένα video-οδηγό χρήσης, αντί να κάνετε απλές χορηγούμενες διαφημίσεις, κάνοντας συνεχώς έκπτωση για να το κάνετε πιο ελκυστικό;

 

3. Ποια είναι η γνώμη των πελατών σας;

Σε συνέχεια του παραπάνω παραδείγματος με το καινοτόμο σύστημα ποτίσματος, μπορείτε να δείτε σχόλια σε video και διαφημίσεις της εταιρείας κατασκευής, σε reviews στο Amazon, το Ebay ή άλλα marketplaces που μπορεί να πωλείται. Ποια είναι τα pain-points που αναδεικνύονται μέσα από αυτήν την έρευνα; Μήπως μπορείτε να δώσετε λύση σε κάποιο από αυτά; Να επεξηγήσετε κάτι;

Επίσης, ποια είναι τα χαρακτηριστικά που επισημαίνουν οι χρήστες που έχουν μείνει ικανοποιημένοι και βάζουν 5 αστέρια; Μήπως να χρησιμοποιήσετε αυτά ακριβώς τα στοιχεία, όταν προωθείτε το συγκεκριμένο προϊόν; Μιλήστε τη γλώσσα των πελατών σας!

 

4. Video, Tik Tok, viral περιεχόμενο

Άλλες πολύτιμες πηγές πληροφορίας είναι τα video στο YouTube, το TikTok και τα reels του Instagram και φυσικά, το πεδίο με τα σχόλια. Στα σχόλια αυτά κρύβονται πολλά που σας αφορούν, είναι ένας τρόπος να κατανοήσετε το πως σκέφτεται το κοινό σας. Φυσικά, αρκετά από αυτά είναι trolls, αλλά ένα μεγάλο μέρος δεν είναι.

Παρακολουθήστε, επίσης, το περιεχόμενο που γίνεται viral στον κλάδο σας. Για να γίνονται viral, σημαίνει πως ενδιαφέρουν το κοινό σας και τους πελάτες σας. Άρα, οι ιδέες που κρύβονται εκεί είναι εκτός από πολλές ήδη επιτυχημένες.

 

5. Τάσεις της αγοράς και του κλάδου σας

Φυσικά, οι τάσεις είναι από τα πρώτα πράγματα που ελέγχουμε όταν ψάχνουμε θεματολογία για αρθρογραφία. Σίγουρα, όλοι θέλουν να μαθαίνουν τα νέα του κλάδου που τους αφορά, τις τάσεις, τις εξελίξεις, νέα προϊόντα, νέες τεχνολογίες, νέα υλικά, νέες έρευνες και νέες προτάσεις από καταξιωμένους επαγγελματίες.

Βρείτε όλες εκείνες τις τάσεις και τα trends που αφορούν την επιχείρησή σας με άμεσο ή και έμμεσο τρόπο. Για παράδειγμα, αν είστε eshop με φυτικά καλλυντικά, σας αφορούν οι εξελίξεις στον κλάδο του packaging. Αν υιοθετήσετε πιο φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές συσκευασίας, μοιραστείτε μια έρευνα για τα οφέλη του οικολογικού packaging στον χώρο των καλλυντικών σε ένα άρθρο.

 

Plus 1: Επαγγελματικές έρευνες χρηστών

Για το τέλος αφήσαμε πιο επαγγελματικές λύσεις, που αφορούν κυρίως μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Οι έρευνες χρηστών που διοργανώνουν ειδικές επιχειρήσεις στον τομέα της έρευνας, μπορούν να σας δώσουν έναν τεράστιο πλούτο πληροφορίας που θα σας χρειαστεί τόσο για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας, αλλά και για τις ενέργειες marketing που θα κάνετε, τα θέματα που θα καλύψετε στην αρθρογραφία σας κ.ά.

Αν έχετε το budget να υποστηρίξετε μια τέτοια ενέργεια, σας συνιστούμε να την κάνετε για να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας και το πελατολόγιό σας. Ωστόσο, μπορείτε να κάνετε και μόνοι σας κάποιες έρευνες ικανοποίησης χρηστών, με ανώνυμα ερωτηματολόγια και αντάλλαγμα κάποιον εκπτωτικό κωδικό ή δωρεάν μεταφορικά.

 

SEO blog posts από την D3 Solutions

Τώρα που ξέρετε πού να βρείτε ιδέες για SEO blog posts δεν ανυπομονείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε τα δικά σας άρθρα; Αν οι ιδέες δεν είναι πρόβλημα για εσάς, αλλά δεν προλαβαίνετε στην επιχείρησή σας να φορέσετε ΚΑΙ το καπέλο του κειμενογράφου, τότε μπορείτε να αναθέσετε σε μας στην D3 Solutions την αρθρογραφία της επιχείρησής σας.

Αναλαμβάνουμε εμείς να βρούμε θέματα για τα άρθρα σας, χρησιμοποιούμε προηγμένα εργαλεία SEO για έρευνα keywords, δημιουργούμε ποιοτικά, πρωτότυπα και ευανάγνωστα άρθρα, προσαρμοσμένα πλήρως στις ανάγκες και το λεξιλόγιο του κλάδου σας, τα οποία ανεβάζουμε απευθείας στην ιστοσελίδα σας, με το απαραίτητο internal linking και τα εικαστικά που απαιτούνται. Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε προσφορά αρθρογραφίας SEO.

 

ΘΕΛΩ ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ SEO